Lähtisitkö viikolla 36 hiihtämään yksin keskelle metsää
ja rämpimään vyötäröä myöden oikoreittiä kotiin??
Kommentit (9)
viikko 36 on syyskuun alussa.
Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus
en minä lähtisi viimeisillä viikoilla ratsastuskilpailuihinkaan ratsastamaan koska en ole oikein koskaan ratsastanut. Näinkin tiedän käyneen ja kysehän on ihan siitä mihin kukakin on tottunut!
vaikka hiihtäisikin vaan vaikka kotipihalla, pelkäisin koko ajan, että kaatuisin ja vauvalle sattuisi jotain. Enkä varsinkaan lähtis yksin hiihtämään iltapimeällä metsään, hui!
olen hiihdellyt loppuraskaudesta, supistelee vähemmän kuin kävellessä. Mutta en tietenkään tekisi noin kuin ap:n jutussa.
Hiihtämään tuttua reittiä voisin lähteä, mutten oikopolkuja... sillä iltiksen naisella oli kyllä ne isot koirat mukana, joten ei se ihan yksin ollut hiihtoreissulla.
Mun loopuraskaus oli kyllä sen verran hankala, supistuksia ja paineentunnetta, paikat sormelle auki, ettei huvittanut urheilla enää....joten en lähtis minnekään pitkille kävely tai pyöräilylenkeille tuossa vaiheessa, jos toinen raskaus olis samanlainen.
Oli kyllä vastuuntunnoton se nainen!
Vierailija - 13.02.11 09:24 (ID 12079237)
mitähän naisen päässä oikein liikku. Jos kerran oli niin tottunut hiihtäjäkin niin olisi luullut myös tajuavan olla menemettä umpihankeen. No onneksi sankarikoira nyt sitten palasti!
viikko 36 on syyskuun alussa.
Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus
vkolla edes lunta. En lähtisi kyllä syksyllä hiihtämään ainakaan Suomessa.
Synnytykset viikolla 36.