Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo mainoksen vauva Aitolehti-Eerikäisten?

Vierailija
13.02.2011 |

http://www.bebes.fi/kauppa/?cookiecheck=1

samanlainen pallipää ainakin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa vetää ässän hihasta ja sanoa ettei koko lapsi edes ole eskon!

Vierailija
2/13 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties aloittajalla viiraa päässä? Kuka niin sanoo vauvasta?

niin se sitten vain on pallipää. Ei kaikki lapset kauniita ole. Niinkuin ei aikuisetkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on puoliksi afrikkalainen, lue: tummaihoinen. Hänen lapsensa on ihan maidonvalkoinen, hiuksia myöten!

Vierailija
4/13 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta ei heitä silti pallipäiksi sanota!

niin se sitten vain on pallipää. Ei kaikki lapset kauniita ole. Niinkuin ei aikuisetkaan.

Vierailija
5/13 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yks juttu on mun mielestä ihmeellistä... Esko on puoliks kolumbialainen ja tumma mies, Martina "tehty" tummaksi ja tuloksena on TÄYSIN suomalaiset piirteet omaava lapsi, ei lainkaan muita piirteitä. On minusta todella outoa.

toinen on vaalea ja menisi täysin suomalaisesta, ja toinen iholtaan vaalea mutta tummat silmät ja hiukset. En yhtään ihmettelisi jos suomalainen ja puoliksi latino saavat vaalean lapsen. Tunnen paljon lapsia joiden toinen vanhempi on latino ja jotka ovat ihan suomalaisen näköisiä.

Vierailija
6/13 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yks juttu on mun mielestä ihmeellistä... Esko on puoliks kolumbialainen ja tumma mies, Martina "tehty" tummaksi ja tuloksena on TÄYSIN suomalaiset piirteet omaava lapsi, ei lainkaan muita piirteitä. On minusta todella outoa.

Vierailija
7/13 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/13 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvi edes kovin tarkkaan katsoa. Täysin vaaleat hiukset, täysin vaalea iho, siniset silmät, pyöreät posket ja koko pää. Ei piiruakaan siitä, että kehossa kiertäisi "tummempaa" verta. Katsoppa netistä vaikka muita kolumbialaisia vauvoja. Omassa suvussani on Etelä-Eurooppalaista perimää, neljä sukupolvea sitten ja vielä jopa minussakin on tummia piirteitä.

Vierailija
9/13 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomalais-kolumbialainen olisi voinutkin periä ne suomalaiset (vaaleat) piirteet? Miten näin yksinkertaisia voi olla! Kun MINÄ olen , niin muidenkin pitää olla...

eikä tarvi edes kovin tarkkaan katsoa. Täysin vaaleat hiukset, täysin vaalea iho, siniset silmät, pyöreät posket ja koko pää. Ei piiruakaan siitä, että kehossa kiertäisi "tummempaa" verta. Katsoppa netistä vaikka muita kolumbialaisia vauvoja. Omassa suvussani on Etelä-Eurooppalaista perimää, neljä sukupolvea sitten ja vielä jopa minussakin on tummia piirteitä.

Vierailija
10/13 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin häntä täysin suomalaiseksi. Ruskeat silmät mutta muutoin vaalea ja komea Suomi-mies. :) Joten ei ole minusta yhtään kummallista.

Vierailija
11/13 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomalais-kolumbialainen olisi voinutkin periä ne suomalaiset (vaaleat) piirteet? Miten näin yksinkertaisia voi olla! Kun MINÄ olen , niin muidenkin pitää olla...

Jos olisit viitsinyt hieman kouluja käydä ja opiskella, niin tietäisit miten perimässä geenit jakautuu.

Vierailija
12/13 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa vetää ässän hihasta ja sanoa ettei koko lapsi edes ole eskon!

Vierailija
13/13 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme