Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mies ei anna suuseksiä naiselle?

Vierailija
12.02.2011 |

Ollaan seurusteltu puoli vuotta (kaukosuhde ,tapaamisia 1-2/kk). Mikä voisi olla syynä, että mies ei anna suuseksiä? Olen saanut sitä vain 2 kertaa ihan suhteemme alkumetreillä. Luuleeko mies että en pidä siitä, vai onko se vaan niin ajattelematon että ei tajua että nainenkin haluaa sitä.

Pitääkö suuseksiä pyytää erikseen, vai? Musta olisi ainakin kiva, jos mies voisi oma-aloitteisesti antaa sitä, ja osoittaa näin tykkäämistään.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus AP:n viestistä

Pitääkö suuseksiä pyytää erikseen, vai? Musta olisi ainakin kiva, jos mies voisi oma-aloitteisesti antaa sitä, ja osoittaa näin tykkäämistään.

Ottko miten aktiivinen seksin aikana? Lahnat ei saa suuseksiä, niitä vaan pannaan. Naisella on erinomaiset mahdollisuudet ohjailla miestä seksin aikana. Ota vaikka korvista kiinni ja pistä ukon pää rinnoille, kato mitä tapahtuu. Varmaan alkaa leikkiä tisuilla. Avaa ritesi, paljasta sulosi sitten kunnon ote ukon korvista ja ukon pää reisien väliin, kyllä se sitten nuolee. Jos ei muuten niin anna komento "nyt nuolet" seuraavakerta on sitten jo helpompi.

Lahnat SAA suuseksiä. Olen aina lahna, ja saan aina suuseksiä. Sorry. Varmaan kateeks käy ku helpolla pääsen.:p

Heippa, annan ja saan suuseksiä, puhtaudesta on vaan kummankin pidettävä huolta. Onko pelkkä paneminen sitten kivaa?, meillä seksielämä on täydellistä en saisi hyvää mieltä pelkästä panosta.

uskollinen kun olen en tiedä olisko se pelkkä paneminen sitten in. Kyllähän moni on täällä palstalla lukenut meidän seksielämästä, ainoita asioita en tee on paskantaminen ja väkivalta ennen seksiä.

Vierailija
22/32 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu! Mistä olette saanut päähänne, että on ihmisyyteen kuuluvaa nuolla ulostus ja virtsaaukkoja? Eläimetkin joutuvat tekemään sen itse, koska niillä ei ole vesipesumahdollisuuksia. Haistakaapa itseänne sieltä, hyh hyh. Tai vetäkää esinahkaa taakse ja haistelkaa. Bakteerikasvusto siellä haisee ja sitäkö pitäisi muka nuolla ja lipoa?

Vedä sä kuule se esinahka päähän ja pakene vuorille. Mikälie horo tai homo oot...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naislahnoja on tosi paljon...luuleeko naiset, että kun makaa jalat levällään ja antaa miehen panna, niin se riittää miehelle...niin se luuli miesystäväni ex myös.

Vierailija
24/32 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen aina kun se on mahdollista.Joskus se jopa riittää minulle kun saan nuolla naiselle orgasmin.Voittaa joskus panemisenkin.Kielellä kun hivelee klitorista niin nainen nautti kummasti.

Vierailija
25/32 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kotirouva sanoi että hänen mies vaan "jyystää" äkkiä häntä ja kääntää kylkeä homman jälkeen.Hän toivoisi että mies nuolisi häntä koska niin hän saisi ainoastaan orgasmin.

Vierailija
26/32 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat tai ilman ei estä minua nuolemasta naista, mutta jos naisella on isot roikkuvat häpärit, niin en varmasti nuole.

Eli itselleni vaikuttaa huomattavasti naisen tavaran ulkonäkö siihen haluanko kieleni sinne laittaa.

M30

Vierailija
27/32 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuleeko naiset, että kun makaa jalat levällään ja antaa miehen panna, niin se riittää miehelle.

On se ainakin jo hyvä alku!

Vierailija
28/32 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siimahännät jäävät inhottavasti hampaissa oleviin reikiin ja ientaskuihin ja alkavat lisääntymään siellä.

Kyllä lisääntymiseen tarvitaan se munasolukin.. :D

Vierailija
29/32 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia mutta se loppui kun seinään ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen.. Kohta kulunut 7 vuotta eikä mies synnytyksen nähtyään pysty enää suutaan sinne laittamaan.. Lienee vaan huono tekosyy, ei varmaan pitänyt sen antamisesta aikaisemminkaan, minä kyllä kovasti... ;(

Haaveilen siitä jatkuvasti...

Vierailija
30/32 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia mutta se loppui kun seinään ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen.. Kohta kulunut 7 vuotta eikä mies synnytyksen nähtyään pysty enää suutaan sinne laittamaan.. Lienee vaan huono tekosyy, ei varmaan pitänyt sen antamisesta aikaisemminkaan, minä kyllä kovasti... ;( Haaveilen siitä jatkuvasti...

Minulla hieman sama tilanne oli muutaman vuoden. Sitten vaan aloin pitää taas paikat "posliinina" ja kaikki muuttui. Mieheni on halunnut antaa, ja minä ottaa suuseksiä jokakerta rakastelun aluksi. Tykkään saada silleen ensimmäisen orgasmin!

Vierailija
31/32 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia mutta se loppui kun seinään ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen.. Kohta kulunut 7 vuotta eikä mies synnytyksen nähtyään pysty enää suutaan sinne laittamaan.. Lienee vaan huono tekosyy, ei varmaan pitänyt sen antamisesta aikaisemminkaan, minä kyllä kovasti... ;( Haaveilen siitä jatkuvasti...

Minulla hieman sama tilanne oli muutaman vuoden. Sitten vaan aloin pitää taas paikat "posliinina" ja kaikki muuttui. Mieheni on halunnut antaa, ja minä ottaa suuseksiä jokakerta rakastelun aluksi. Tykkään saada silleen ensimmäisen orgasmin!

Juuri näin meilläkin, annan suuseksiä puolisolleni aina ekaksi ja yleenä orgasmiin asti... Sitten puhkille ja avot...

Tulispa rouva jo kotiin...

Vierailija
32/32 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin saaminen on erittäin hienoa minusta niinkuin monesta muustakin miehestä... Sen antamisessa taasen en näe mitään muuta hienoa kuin sen että saan tuottaa vastapelurille nautintoa joka siinä kai on tärkeintä... Hyvä hygienia ja siistitty pimppi on kyllä minun tapauksessani täysin ehdotonta ja toimin myös itse niiltä osin sen mukaan että se on naiselle miellyttävämpää... Ensimmäisessä suhteessani oli vuorot koska molemmat tykkäsivät enemmän saamisesta xD teilu peli siis... Olen huomannut myös että jotkut naiset nauttivat aivan suunnattomasti sen antamisesta ja tekevät sen myös hyvin tällaiset naiset myös pitävät sen saamisesta kaikista eniten.

Kyllä seksin kuuluu ennenkaikkea olla avointa tai hauskaa eikä minulle ole kukaan nainen ikinä suuttunut jos olen jotain sängyssä pyytänyt koska sen voi niin helposti tehdä ihan nätisti. Naiset ovat huonompia siinä johtuu varmaan miesten egoilusta mutta itse olen senverran avoin ja miellyttämishaluinen ETTÄ MINÄ KYSYN. Ja poikkeuksetta nainen kyllä kertoo miten haluaa minun tekevän ja minähän teen kaikkeni toisen nautinnon eteen... Avoin keskustelu on avain uskomattomaan seksiin ;)