Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä kimppakivasta

Vierailija
13.05.2015 |

1. Oletteko harrastaneet kimppaa ja jos niin minkälaisella kokoonpanolla?

2. Kumpi teistä (pariskunnasta) ehdotti kimppaa?

3. Jos ette ole harrastaneet, miten reagoisitte jos kumppaninne ehdottaisi kimppaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:05"]

3. Jos ette ole harrastaneet, miten reagoisitte jos kumppaninne ehdottaisi kimppaa?

[/quote]

1. Emme ole.

2. Ei kumpikaan.

3. Jos vaimoni ehdottaisi kimppaa, se olisi häkellyttävää. Aivan sama ehdottaisiko vaimo kolmanneksi naista vai miestä, kokisin tilanteen todella kiihottavana. Todennäköisesti se piristäisi seksielämää ja olisi mahtavaa ruveta katsomaan kolmatta ja jutella siitä.

...

Kuitenkin, ahdistuisin hyvin pian siitä, että miten se vaikuttaisi suhteeseemme. Meillä on upea perhe, ja hyvä seksielämä. Jollain aikavälillä todennäköisesti tulisi tosi huono mieli siitä, miksi vaimo sellaista ehdotti, ja liittyykö siihen jotain mitä en tiedä.

Ajatus kiihottava. En kuitenkaan haluaisi toteuttaa. Jos yhdessä pitäisimme sitä vain fantasiana, niin se toimisi kyllä, kunhan molemmat olisi samalla viivalla siinä, että ei oikeasti halua edetä. En haluaisi ottaa sitä riskiä, kun on lapset ja kaikki.

Vierailija
2/7 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 & 2. Ei todellakaan

3. Olisin hyvin hämmästynyt, että mistäs nyt tuulee. Vaimo on sen verran haluton siveyden sipuli että yllättysin (toki positiivisesti) jo siitä, että hän ehdottaisi seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 2m+n ja oma mies katseli. Mies ehdotti. Ihan kivaa joo, ei nyt mitenkään järisyttänyt.

N32v

Vierailija
4/7 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:12"]

Kyllä, 2m+n ja oma mies katseli. Mies ehdotti. Ihan kivaa joo, ei nyt mitenkään järisyttänyt. N32v

[/quote]

Minun mielestäni aivan sairasta hommaa tuollainen...

Mies 77

Vierailija
5/7 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta. Periaatteessa voisin kokeilla kummalla kokoonpanolla vaan, jos mies ehdottaisi. Itsellä ei ole tällä hetkellä niin suurta kiinnostusta, että alkaisin ehdotella, mutta tulevasta ei tiedä. En tiedä miten käytännössä onnistuisi kun ei houkuta sen enempää täysin vieras kun tuttukaan kolmanneksi. N27

Vierailija
6/7 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut kahden eri pariskunnan kanssa. MNM kokoonpanolla.

Pariskunnat pyysivät minua mukaan. (olin sinkku)

En enää syttyis asiasta.

♠M♠

Vierailija
7/7 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuckbuddy ehdotti. Miestä ja naista.

Ei totetunut.

Mulla latistui mielenkiinto koko suhteeseen. Meillä aika pitkä suhde. Mies alkoi tympiä. Tuli tunne, että haluaa vaan sekoilla ja jakaa mua kavereilleen. Suhde päättyi.

Ajatus jäi kiihottamaan. Kokeilisin kyllä minä ja 2M jossain satunnaisessa tilanteessa...

N35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi