Minkälaisia kenkiä pidätte tällaisten farkkujen kanssa?
http://www.lindex.com/fi/Product/Product.aspx?id=10328648&styleid=10328…
Entä keväällä pillifarkkujen kanssa? Talvella saappaat, mutta entä keväällä ja kesällä? No joo, voihan niitä saappaita silloinkin pitää, mutta jos haluaa pukeutua rennommin.
Kommentit (6)
Oli pakko vastata vaikket tätä edes kysynyt, mutta mä en ainakaan ikinä laittaisi tuommoisia jalkaani. Äklöt.
muutaku tosiaan ihan tositosi rennossa menossa eli en osais käyttää esim. töissä.
Varmaan joutuisin käyttää noitten kanssa korottomia kenkiä koska oon tosi pitä ja vaikka yleensä käytän korkeita korkoja niin näytäin aika honkkelilta tollasten kanssa koroilla ja se niitten rentous tavallaan häviää jolloin ei onnistuis ei.
Pillien kanssa käytän aina korkoja, minulla on niin iso jalka että ballerinat tai mitkä tahansa muut matalat näyttää "kanooteilta"
Ens kevään/kesän housumuoti on jotain aivan kamalaa! Kun tässä talven aikana on laihtunu melkein 20 kiloa niin on todella ongelma, että mistä saa housuja kesäksi kun ei noissa kehtais kulkea.
tai vastaavia. Jos olisivat takamuksesta hyvin istuvat, niin voisin käyttää jossain tosi rennossa menossa.
kumppareita pitäisin, koska nuo menis vain metsässä tai pihatöissä
mutta tama nyt olen vaan mina, kun mulla on aina korolliset saappaat talvella ja korkosandaalit kesalla. varvastossut mokilla.