Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Viikon kuluttua ollaankin jo kanarialla, JEEE!!!!
12.02.2011 |
Kommentit (3)
Me mennään Puerto Ricoon hotelli Altamariin, 2 pariskuntaa ja kaksi lasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minne menette ja mihin hotelliin? Millä porukalla? Me mennään Puerto Ricoon hotelli Altamariin, 2 pariskuntaa ja kaksi lasta. [/i
]
paikassa ja hotellissa?
Alue: Aihe vapaa
Minne menette ja mihin hotelliin? Millä porukalla? Me mennään Puerto Ricoon hotelli Altamariin, 2 pariskuntaa ja kaksi lasta.