Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsillanne kavereita kylässä lauantai-iltana?

Vierailija
12.02.2011 |

Minä haluan rauhoittaa lauantai-illat perheelle, mutta joudun useasti sanomaan lapsen kaverille, että meille ei voi tulla tuolloin. Lapsi on tulossa ja sanoo koska pitää mennä kotiin. En ole kehdannut sanoa vielä vanhemmilleen, että meillä rauhoitamme lauantai-illat perheelle. Arki on aina hektistä, joten yksi ilta viikossa ilman lapsivieraita on tarpeen.

Miten muilla?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsen kaveri, on yönkin täällä. Lapsella on täällä kavereita sen verran harvakseltaan, että sinänsä ihan sama minä päivänä sit on. Ei näin vuorotyöläisenä viikonpäivilläkään ole niin väliä, ei meillä lauantai-ilta ole sen ihmeellisempi kuin muutkaan. Perheen kesken iltoja on ihan riittävästi muutenkin, ei sen tarvii olla just lauantai.

Mutta jos nyt olisi niin, että haluaisin jonkun päivän olla ihan vain omalla porukalla, niin sen myös sanoisin, jos joku kaveri olisi tänne tulossa. Ei meille vieraat tule silloin kuin meille ei sovi.

Vierailija
22/29 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on lasten kavereita yökylässä tai sitten joku teini-ikäisen tyttären kavereista voi olla meillä esim klo 19-20 saakka ja ei se meitä häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla vuorotyöt, lauantai on siis ihan samanlainen päivä kuin vaikka tiistai. Eli voi olla vapaata tai sit ei.

Eli jos kaverin vanhemmille käy juuri se ilta, niin miksei.

Vierailija
24/29 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantai-iltanakin, kaverit rauhoittaa ilmapiiriä, muuten tahtoo mennä nahisteluksi. Oikein rattoisaa on, lasten kaverit on mukavia, mielellään ne meille otan milloin vain. Kyllä yökyläänkin moni jää la iltana.

Vierailija
25/29 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaverit, jotka eivät päässeet lauantai-iltana leikkimään, olivat aina kaikkein tylsimpiä ja jäivät pois paljosta hauskasta. :)

Naapurissa asuu yksi lapsen kavereista. Ei saa lähteä lauantai-iltaisin leikkimään, kun pitää olla perheen kanssa. Lauantai on täysin pyhitetty perheelle. Lapsi kuitenkin sen ikäinen (11), että kaipaisi muutakin seuraa ja haluaisi itse valita, käykö välillä ulkona leikkimässä. Naapurin lapsi on itse kertonut, että haluaisi lauantaisin leikkiä kavereiden kanssa välillä. Myös se lapsi odottaa kovasti sitä viikonloppua, kun voisi olla kavereiden kanssa. On se lapsenkin vapaa-aikaa.

Meillä oli kaksi lapsen kaveria yötä, lapsi oli niin onnellinen. Eikä se perhe-elämää häirinnyt ollenkaan. Illalla leivottiin pizzaa koko porukka, kaveritkin tykkäsi. Muuten touhusivat ja leikkivät omiaan. Ei se lapsi karkaa, jos se on jonkun lauantai-illan kavereiden kanssa.

Vierailija
26/29 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule kavereita. Tosin vanhin lapsista on vasta 8v ja naapurissa ei ole kuin yksi kaveri. Mutta monesti "kiellän" lasta viikonloppuisin soittamasta kavereilleen. Sanon, että viikonloput ovat perheiden yhteistä aikaa... Saa nähdä miten tämä muuttuu kun lapsi kasvaa.

Mutta siis vastaus kysymykseen: meillä myös lauantai-illat on rauhoitettu perheelle.

eristää lapsesi kavereistaan? Monesti se lauantai on myös paras viikonpäivä leikkimiselle ja kavereiden kanssa olemiselle. Oletko ollut itse koskaan lapsi?

Vierailija
27/29 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule kavereita. Tosin vanhin lapsista on vasta 8v ja naapurissa ei ole kuin yksi kaveri. Mutta monesti "kiellän" lasta viikonloppuisin soittamasta kavereilleen. Sanon, että viikonloput ovat perheiden yhteistä aikaa... Saa nähdä miten tämä muuttuu kun lapsi kasvaa.

Mutta siis vastaus kysymykseen: meillä myös lauantai-illat on rauhoitettu perheelle.

eristää lapsesi kavereistaan? Monesti se lauantai on myös paras viikonpäivä leikkimiselle ja kavereiden kanssa olemiselle. Oletko ollut itse koskaan lapsi?

Alkup. kysymykseen: kyllä, meillä saa olla kavereita ihan milloin vaan. Yöllä kyllä pitää nukkua, mutta saa olla yökylässäkin.

Vierailija
28/29 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on kotiinmenoaika 19.30, joten siinä jää vielä ihan omaakin aikaa perheen kesken.

Tosin monena lauantai-iltana lapsella itsellään on harkat, tai ollaan seuraamassa sm-liigaa, joten siihen ei tietenkään ole mahdollisuutta.

Vierailija
29/29 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vee. Pelaavat eivät dokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän