Mitä mieltä ihmisestä, joka jatkuvasti ottaa uusia profiilikuvia itsestään facebookiin?
Siis sellaisia poseerauskuvia, joissa selvästi yrittää näyttää mahdollisimman kauniilta ja vetävältä? Musta tollanen on vähän narsistista :(
Itse olen käyttänyt vain harrastuskuvia, matkoilla otettavia tilannekuvia tms. ja vaihdan tosi harvoin (pari kertaa vuodessa). Enkä pidä profiilikuvakansiossani mitään valokuvanäyttelyä itsestäni!
Kommentit (13)
noin kuukauden välein. En sitten osaa sanoa onko tuo paljon vai vähän. Tiedän ihmisiä jotka vaihtaa tiuhempaan ja joilla on enemmän kuvia, mutta myös sellaisia, joilla on vain 1 tai 2 kuvaa, eivätkä vaihda niitä juuri koskaan.
Sellainen hassu suomalaiskansallinen ja vaatimaton tapa minulla kyllä on, että en koskaan laita prof.kuvaksi "liian kaunista" kuvaa itsestäni. Siis toki katson, että olen kuvassa edukseni, mutta toisaalta en tarkoituksella halua mitään liian hienoa poseerauskuvaakaan laittaa. Siitä tulisi jotenkin nolo olo... :)
Mutta joo, on ihmisiä, jotka selkeästi haluavat esitellä itseään fb:ssa, mutta so what?
niin kuin kaikki muutkin naamakirjan käyttäjät.
Kuvat jää ikuisesti bittiavaruuteen. Eli vaikka ne poistaa omasta profiilistaan, erilaisten hakujen avulla kuvat saa yhä näkyviin.
Kannattaa siis laittaa etenkin baari-iltana otetut kännisekoilut naamakirjaan, niin jää ikuiseen historiaan. Ei välttämättä fiksuutensa vuoksi, mutta ihan muuten...............
joka ottaa itsestään jatkuvasti mahdollisimman hyviä profiilikuvia ja vaihtaa niitä tiuhaan ja sit se saa kommentteja kuten "kaunis".
Mulla on ollu yks ja sama profiilikuva varmaan pari vuotta ja se on kyllä hyvin onnistunu. Ja muut profiilikuvat, jotka on ollu hetken, niin ne on piilossa muilta. Profiilikuviani pääsee selaamaan vain minä itse.
Profiilikuviani pääsee selaamaan vain minä itse.
ei mua löydy googlaamalla (facebookia siis), olen estänyt sen. Eikä löydy mitään kuvia muutenkaan. Ja mitä väliä vaikka löytyisi? Ei mua häiritse jos mun naama löytyisi googlaamalla :).
Profiilikuviani pääsee selaamaan vain minä itse.
Mä olen estäny heti ku menin facebookkiin, että googlesta mua ei löydä.
ja sitten omilla mutu-tiedoillaan täällä paasaavat...
joka käyttää fbtä myöskin seurahakuvälineenä. Itte ainakin sillon vaihdoin kuvaa usein, tosin ihan laidasta laitaan kuvia, mutta ajatuksella että mahdollisesti kiinnostuneet (sovellusten kuten AYI kautta) näkee musta mahdollisimman realistisen kattauksen.
tuttava, joka vaihtaa kuvaa tosi usein, mutta kaikki kuvat on lähes samanlaisia. Käsivarren päästä tai peilin kautta otettuja poseerauskuvia. Paidan väri ja pään asento saattaa vaihtua, muttei juuri muu. Ja todennäköisesti lataa kaikki ottamansa kuvat FB:iin, koska kansiosta löytyy monen monta identtistä kuvaa. Mitään muita kuvia ei olekaan.
Vähän ihmettelen kuvien määrää, mutta kukin tyylillään.
Itse vaihdan silloin tällöin. Siellä on matkakuvia, hassuttelukuvia, kaverin kanssa otettuja, taitaa olla joku maisemakivakin. Ja taannoin vaihdettu suosikkisarjishahmo.
joka käyttää fbtä myöskin seurahakuvälineenä. Itte ainakin sillon vaihdoin kuvaa usein, tosin ihan laidasta laitaan kuvia, mutta ajatuksella että mahdollisesti kiinnostuneet (sovellusten kuten AYI kautta) näkee musta mahdollisimman realistisen kattauksen.
Kyseessä nimittäin on sinkkunainen!
Vai kumpikohan syy ja kumpi seuraus...? Eli onko hän sinkku edelleen siksi, että antaa itsestään melko itserakkaan ja naiivin kuvan noilla lukuisilla duckface-kuvillaan ;)
ap
Kyseessä nimittäin on sinkkunainen!Vai kumpikohan syy ja kumpi seuraus...? Eli onko hän sinkku edelleen siksi, että antaa itsestään melko itserakkaan ja naiivin kuvan noilla lukuisilla duckface-kuvillaan ;)
ap
jos ne kuvat on tosiaan pelkkää naamaa huulet tötteröllä -kuvia, niin eihän se kauheen fiksulta näytä. Mulla kuitenkin on tullut fbn kautta ihan älyttömästi yhteydenottoja miehiltä, ja jokunen ihan hyväkin tyyppi sieltä on löytynyt. Nykyinen miesystäväkin löytyi sitä kautta, kohta kolme vuotta sitten..
enemminkin. Kiva katsella ihmisten profiilikuvia joissa tapahtuu joten erilaista joka kuvassa, muutakin kun että kasvot ovat tällä kertaa kallellaan vasemmalle eikä oikealle.
enemmän mä ihmettelen sitä jos ei vaihda koskaan kuvaansa! Musta on hauskaa kun ihmiset vaihtaa profiilikuvaansa usein, tylsää jos aina on vaan sama.