Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkä ikäiselle jäähy käyttöön

Vierailija
12.02.2011 |

Meillä on nyt 1-vuotias poika joka joitain kieltoja rikkoo toistuvasti, ja välillä tuntuu että ihan kiusallaan. Muutaman kerran olen laittanut jäähylle kun ei ole totellut ja mielestäni toiminut jäähyn suhteen oikein... viimeinen varoitus- kertonut miksi joutuu jäähylle-jäähy- ja pois hakiessa kertonut uudeleen miksi joutui jäähylle.

Nyt olen kuitenki miettinyt että ymmärtäkö noin pieni sen jäähyn syyseuraus suhteen, vai pitäisikö kuitenkin odotta vähänaikaa vielä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kirjoitit, että työssäsi olet huomannut muut keinot tehokkaammiksi. No siis mitkä ne MUUT keinot ovat?

No johan kerroin:) Ja kattos, kun neuvolassakin ovat sitä mieltä, että Vauva-lehti on huono. Kas kun meidän neuvolassa lehteä ihan suositellaan...

päiväkodissa olen huomannut kyllä muut keinot paljon tehokkaammiksi:) Ja neuvolassa tuosta vauva-lehdestä sanoivat, että tilaavat sitä jotta näkevät mitä tyhmää siellä on taas vanhemmille yritetty syöttää.

Ja jokainen toki itse tehköön päätelmän lehdestä. Itseni on ollut helppoa yhtyä tähän, muistan mm. lehden otsikon joka kertoi äidinmaidon olevan lapselle huonoa:D

pois. Mutta unohdin mainita, että se oli minun kirjoittamani. Toivottavasti saat nyt sielunrauhan;D

Mutta tottakai jokainen tekee kakrunsa kohdalla kuten parhaaksi näkee, vanhempi on aina lapsensa asiantuntija...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla