Usko on ihana salaisuus, vaikka yritänkin kertoa siitä muille ja usein
Se on salaisuus siksi, että vain minä tiedän, miten käsittämättömän hyvältä se tuntuu, kun olen saanut syntini anteeksi. Se on salaisuus siksi, että vain uskovat kokevat, mikä pyhyys kätkeytyy uskovien yhteyteen ja vain uskovat voivat kokea Pyhän Hengen läheisyyden.
Minua itseäni harmittaa se, että suomen kielessä tai missään muussakaan osaamassani kielessä ei ole sanoja kuvaamaan tätä. Kokemukseni Jumalasta on niin suuri ja pyhä, että sanat suuri ja pyhäkään eivä riitä kuvaamaan sitä kuin aavistuksenomaisesti.
Kun yritän kertoa muille näin valtavan ihanasta asiasta, en voi kuin nöyränä rukoilla, että Jumala, näytä Sinä heille se ihme; armo ja rakkaus, minkä olet näyttänyt minulle.
Kommentit (4)
Oli asia mikä tahansa. Ihan kiva, mutta ei sitä tosiaan pysty muille välittämään.
Oli asia mikä tahansa. Ihan kiva, mutta ei sitä tosiaan pysty muille välittämään.
käsitän sen, koska minä en voi sitä uskoa antaa. Sen antaa vain Jumala. Minä voin vain kertoa siitä uskosta.
ap
Monasti sitä uskovana toivoo, että mahdollisimman moni olis kokeillut heroiinia. Tero
ap
mahdollisimman moni olis kokeillut heroiinia.
Tero