Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kännissä neuvolaan? Koemuksia?

Vierailija
11.02.2011 |

Onko aihuttanut hämennystä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin, että unohin et aamulla neuvola ja oltiin ryypätty koko yö. Sit alko soimaan kännyn muistutus aamusella et neuvola kymmeneltä tänään! Ziisus sitä paniikkia mä olin IHAN kännis:D

Kävin sit suihkus ja jotai hajusteita yritin laittaa ja kiskoin röökii oikee olan takaa et ei haisis viina. Eipä tuo neuvolantäti tainnu mitää huomata vaikka vähän hihittelinkin siellä ja saatoimpa haiskahtaakkin :D

Ollaan miehen kanssa naurettu tälle vieläkin kun oli niin hauska juttu! Meitsi oli kännissä neuvolassa ! :D :D

Vierailija
2/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on huomannut kännisyytesi. Kaikki selvinpäin olevat huomaavat. Toivottavasti tuo oli provo, koska tuollaisia äitsyköitä todella on, "Hihhih, olin taas kännissä, hihhih, ei kukaan varmaan huomannu vaikka hihittelin ja haisin viinalta". Juu ei huomattu taaskaan, vaikka silmäsi seisovat päässä, haiset, juttusi ovat sekavia ja törmäilet ja pudottelet tavaroita. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi uusi aika

Vierailija
4/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammennysta enemmankin aiheuttaa se, etta itsesi humalatilaan juodessasi vahingoitat lastasi. Voisitko mitenkaan olla ilman viinaa sen raskausajan? Mielellaan sen jalkeenkin. Lapsi ansaitsee raittiin lapsuuden.

Jos on provo, niin huoh, onneksi. On nimittain vakava asia.

Vierailija
5/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolahan ei ole pakollinen. Sen kun äidit tajuaisi. Sinne ei ole pakko mennä selvin päin eikä kännissäkään.

Asiallista on kyllä soittaa ja perua aika ja valehdella vaikka flunssasta.

Vierailija
6/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammennysta enemmankin aiheuttaa se, etta itsesi humalatilaan juodessasi vahingoitat lastasi. Voisitko mitenkaan olla ilman viinaa sen raskausajan? Mielellaan sen jalkeenkin. Lapsi ansaitsee raittiin lapsuuden.

Jos on provo, niin huoh, onneksi. On nimittain vakava asia.

Miksi palstamammoilla on aina oletus että neuvolassa käydään vain raskaana?? :D

Silloin ku mä olin kännis neuvolas nii en ollu raskaana vaan käytin neuvolassa poikaani.

Raskauden aikana en juonut!

terveisin 2

Vierailija
7/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päiväkotiin taisin kerran vieda lapsen vieläkin kännissä (ja vielä autolla). tuskin kukaan huomasi, yritin poistua äkkiä paikalla.

oli ihan kauheeta.

Vierailija
8/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päiväkotiin taisin kerran vieda lapsen vieläkin kännissä (ja vielä autolla). tuskin kukaan huomasi, yritin poistua äkkiä paikalla.

oli ihan kauheeta.