Mitä kaikkea täytyy ottaa mukaan Kanarialle?
Mitä te otatte? Montako matkalaukkua tarvitsette?
Kommentit (12)
kanarialla on aivan ihanaa kosmetiikkaa!!itse olen kosmetologi ja kärsin hajusteista!löysin uskomattoman ihanan dödön ALOE VERA, HINTA 75 CT!!!tosi ihana tuote!lisäksi vanilla suihkuvaahto 400 ml hinta 1,50 e =) kasvovoiteita 2-6 e ja hiusnaamio 2 e!kaikki tavallisen ruokakaupan tosi reippaankokoiselta kosmetiikkaosastolta.siveltimet,meikitsekä OLIVA-VARTALOVOIDE,TEHOKAS KOSTEUTTAJA KUIVILLE KÄSILLE! kaikki nämä SUPERMERCADOKSESTA!IHANAA REISSUA!!
4henkinen perhe.
Otamme yhden isomman matkalaukun ruumaan ja yhden käsimatkatavarakokoisen..
Mulla on esim tällainen lista
Passit +kopiot matkalippu +kopio
aurinkovoiteet
särkylääkkeet, maitohappobakteeri
uikkarit, kellukkeet
laturi
pattereita kameraan
Lämpimän kelin vaatteita + lämmintä illaksi
Talvitakit jätetään kentälle autoon ja mennään koneeseen collegetakeilla..
Esim näitä
pakkaa mukaan ehdottomasti koko perheelle
lämpimät pyjamat
ja villasukat
Ilman niitä emme olisi tulleet toimeen. Iltaisin on niin kylmä eikä hotellissa ole välttämättä lämmitystä ja yleensä kivilattiat.
4henkinen perhe.
Otamme yhden isomman matkalaukun ruumaan ja yhden käsimatkatavarakokoisen..
Mulla on esim tällainen lista
Passit +kopiot matkalippu +kopio
aurinkovoiteet
särkylääkkeet, maitohappobakteeri
uikkarit, kellukkeet
laturi
pattereita kameraanLämpimän kelin vaatteita + lämmintä illaksi
Talvitakit jätetään kentälle autoon ja mennään koneeseen collegetakeilla..
Esim näitä
Meillä samankokoinen perhe ja mietin joutuuko ottamaan kolme isoa ja yhden pienen! Pitänee ehkä tarkistaa vielä mitä ottaa mukaan...
kannattaa käydä ostamassa tai lainaamassa kirjastosta espanja-suomi -sanakirja! Sitä olisimme tarvinneet! Kanarian saarilla ihmisillä on turistikohteissakin ja palveluammateissakin heikko kielitaito!!
t.3
5-henkinen perhe olemme. Ei mulla kyllä tule mitään erityistä mieleen mitä sinne tarvisi, perusjutut.
..kun vähän katsoo mitä pakkaa mukaan..
Ja tärkeintä on se, miten ne tavarat laukkuihin pakkaa..
Paidat esim tiukasti lustuulleen, niinkuin ovat kaupassakin..
se nelihenkinen..
..oletko käynyt naapurikunanssa tähän mennessä. Ota ruisleipää, kahvia, kaurahiutaleita, vettä.
voita, makaronia..
kannattaa käydä ostamassa tai lainaamassa kirjastosta espanja-suomi -sanakirja! Sitä olisimme tarvinneet! Kanarian saarilla ihmisillä on turistikohteissakin ja palveluammateissakin heikko kielitaito!!
t.3
höpsis! Kaikki myyjät puhuvat englantia sen verran että asiansa saa toimitettua.
niin sanakirja on ehdoton. Ei ne niin hyvin englantia myyjät siellä osaa.
höpsis! Kaikki myyjät puhuvat englantia sen verran että asiansa saa toimitettua.
Tavarat ladotaan kassalle, maksetaan kassakoneen osoittama summa... Ei me olla sanakirjaa kyllä tarvittu. Vaikka totta on että eivät paljonkaan puhu englantia siellä, mutta sen verran että pärjää.
eivät kaikki kovin hyvin, mutta "kyllä", "ei" "suurempi", "pienempi" yms osaavat kyllä. Saa asiansa toimitettua jos vaikka palvelutiskiltä haluaa jonkun tietyn leivän tms.