Jotenkin pistää silmään tämän talon keittiö:
On kyllä erikoinen maku ollut sisustajalla:)
http://www.etuovi.com/kohde/86653
Kommentit (21)
Keittiö olisi huomattavasti parempi, jos lattia olisi rauhallinen.
ei kyllä mun makunen, mutta todella rohkea :)
itse tykkään hillitymmästä.
Sattumalta löysin tämän kun on samassa kunnassa missä itse asumme.
Talo on kuvassa paljon räeikeämmän näköinen mitä luonnossa.
Toivottavasti keittiökin:)
No joo, ei olla ostamassa.
ap
Ihan ku ois ollu jonkun ihan toisen talon keittiö! Kaikkialla muualla niin hillittyä ja sit keittiö tollanen väriläiskä.
Muuten tykkäsin talosta sekä ulkoa että sisältä.
Toi valitysfirma tekee yleensa todella hyvaa tyota.
Ulkoa päin talo oli :"siis ihq!!! Muutetaan tonne!!!! Ihana!!!" Ja sisältä taas: "Mä haluun tonne!! Asumaan!!!! Ostetaan tuo!!!! Äiti, IHANA keittiö!!!! Maailman ihanin!!!"
Barbie-talo:D
Mutta keittiö oli ainoa asia koko asunnossa, joka oli yhtään kiinnostava.
Lattia ja väri olivat jees, samoin se uuni, mutta jäi vähän pliisuksi, ja se kappa siellä taustalla oli aivan järkky.
Mutta keittiö oli ainoa asia koko asunnossa, joka oli yhtään kiinnostava. Lattia ja väri olivat jees, samoin se uuni, mutta jäi vähän pliisuksi, ja se kappa siellä taustalla oli aivan järkky.
Ma tykkasin erityisesti juuri keittion lattiasta. Muuten koko talo sita todella yleista magnolian (=hienompi nimi aarimmaisen vaalealle beigelle ;-)) varia... Booring.
Toisaalta talo on muuten ihan jees, paitsi keittiön lattia ja kaapinovet vaihtoon, kuten myös talon ulkoseinien väri.
Eniten ärsytti silmää olohuoneen liian pieni matto, joka juuri ja juuri peitti pöydän ja rahin.
Muuten oli kyllä värit ja materiaalit valittu hyvällä maulla.
Toisaalta talo on muuten ihan jees, paitsi keittiön lattia ja kaapinovet vaihtoon, kuten myös talon ulkoseinien väri.
Ihan selkeästi näkyy tuosta yhdestä kuvasta, ei siis pinkki.
50-luvun jenkkikeittiö. Eli sitä tyyliä ovat tainneet edelliset asukkaat ihailla.
Tykkäsin.
Eikä yhtään sovi muuhun sisustukseen. Muuten sopivan neutraali ja helposti muunneltavissa sisustuksella mieleiseksi.
mutta en tykännyt kyllä kylppäristäkään enkä kodinhoitotilasta. Liikaa eri laattoja.
Me like.