Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoinen ja rakennekynnet, onko mielestänne rahojen tuhlausta?

Vierailija
11.02.2011 |

Mietin vain, että onko naurettavaa, jos ylipainoinen, joka ei siis huolehdi painostaan, panostaa sitten ulkonäköönsä rakennekynsien muodossa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa...

Vierailija
22/26 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää oli sarjassamme "älykkäät avaukset" Ensireaktioni oli: "mitä vittua!"" Eli sopii hyvin palstan henkeen. ap

tää on aivan hullu palsta=) muijat haukkuu toisiaan vahtaa ja kateilee =) hahaahhahahahah...kertoo pahasta olosta!!ja sulle vastaan että laita kaikki ihanuudet mitä keksit!ja mikä on ylipainoinen niin se on makuasia..mulla monta ylipainoista ystävää ja täytyy sanoa että muutama heistä syyllistyy jatkuvasti miesten niskavaurioihin 09 09 on sit niin upeita naisia että nämä laihat nälkäkurjet jää toiseksi!oma suosikkini on OPRAH WINFREY joka on aivan upea,kurvikas NAINEN! NAUTI ELÄMÄSTÄSI =) T.AMMATTILAINEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varaudu siihen, että jos et huolla niitä rakennekynsiä (kallista), eli annat kasvaa pois ts. nautit niistä vaan hetken, niin omat kynnet on sen jälkeen ku paperia ja kestää ihan hyvän tovin, että palautuu entiselleen. Tämä siis vain infona :) Tuli vaan mieleen tuosta kun kerroit, että sulla on heikot kynnet.

JOS KÄRSIT HEIKOISTA KYNSISTÄ NIIN KOKEILE TÄTÄ:NAIL TEK,intensive therapy no 2.tämä proteiinilakka vahvistaa heikoimmankin kynnen,se sitoo kynsilevyt yhteen ja antaa mahtavan kasvun!!olin itse heikkokyntinen,en enää=)asiakkaat saaneet tosi hyviä tuloksia!paras kynsituote!

Vierailija
24/26 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin avasin tämän niin mietin pelkän otsikon luettuani AIVAN VAKAVASTI, että okei, rakennekynsissä on joku juttu, minkä takia ne eivät pysy, jos on esim. joku tietty rasvaprosentti tai muuta...että se on tuhlausta, koska eivät tule syystä tai toisesta pysymään. Jep. Olen toki nukkunut vähän....Mutta ei varmaan tarvi sanoa omaa mielipidettäni, että menetkö ap ottamaan ne vai et? :D

Vierailija
25/26 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse asian huomannu (rakennukynsiä ei poistettu, eikä ne irronnu ennen aikojaan, vaan kasvoivat pois) ja useamman kosmetologin suusta myös kuullut.

ne rakennekynnet vaikuta siihen uuteen kasvavaan kynteen millään tavalla. Jos pinnoitteen antaa kasvaa hiljalleen ulos niin se kasvava kynsi on kyllä ihan normaalia. Jos pinnoite poistetaan niin toki sen alla ollut kynsi on heikompi koska sitä on jouduttu viilaamaan.

mutta varaudu siihen, että jos et huolla niitä rakennekynsiä (kallista), eli annat kasvaa pois ts. nautit niistä vaan hetken, niin omat kynnet on sen jälkeen ku paperia ja kestää ihan hyvän tovin, että palautuu entiselleen. Tämä siis vain infona :) Tuli vaan mieleen tuosta kun kerroit, että sulla on heikot kynnet.

Vierailija
26/26 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 27