Mä aion jättää kutsumatta vain yhden tytön tokaluokkalaiseni synttäreille..
ja vain sen vuoksi, että tämä kyseinen tyttö teki saman minun tytölleni, ja kun tyttöni kysyi miksi et kutsu minua, tämä tyttö vastasi "koska olet niin ärsyttävä tyyppi.." Silti leikkii aina lapseni kanssa koulussa. No, nyt saa kokea miltä tuntuu tulla jätetyksi itse ulkopuolelle.
Kommentit (25)
joka ei ap:n tytärtä kutsunut, toiminut jotenkin ihailtavasti, mutta ap tyttärineen kostonhaluisia ilkimyksiä? Erikoista "logiikkaa".
Jotkut kutsuvat kaikki luokkakaverit, toiset eivät voi. Syitä voi olla monia, esim. joillakin on niin paljon serkkuja ja seurakavereita tms, eikä resurssit riitä kaikkien luokkakavereiden kutsumiseen. Varsinkin yhden lapsen kutsumatta jättäminen tuollaisesta pikkumaisesta syystä opettaa todella huonoja käyttäytymismalleja.
kutsunut koko muun luokan eikä ap:n lasta. Miksi tällainen tyyppi pitäisi palkita synttärikutsulla?
sait kutsun meidän synttäreille koska olemme reiluja vaikka sinä et kutsunutkaaan meidän tyttöä, olet väärässä.
Tyttö tajuaa että hän voi tehdä mitä vain ja hän on silti tervetullut joka paikkaan, sen viestin te lähetätte jos kutsutte.
Minä en kutsuisi ja sillä selvä. Ei siinä ole kostamisesta kyse vaan siitä että tee toisille niinkuin haluaisit itsellekkin tehtävän. Jos itse jättää ensin toisen koko luokasta kutsumatta niin ei voi olettaa että saa hänen synttäreilleen kutsun.
Vaikka pitääkin olla reilu niin ei ylitse tarvitse antaa kävellä.
Meillä on tilanne se että poikamme yksi kavereista ei kutsunut häntä synttäreille mutta me kutsumme hänet koska poika niin haluaa ja leikkivät paljon yhdessä. En tiedä miksei kutsuttu, on kutsuttu aina aiemmin, mutta ei kutsuttu monia muitakaan jotka on ennen kutsuttu, eli olisko heillä ollut pienen porukan juhlat tms.. en osannut kuitenkaan loukkaantua koska kutsumatta jätettyjä oli monia.
Eli sinun lapsesi ei saa kutsua kaveriaan synttäreilleen, jos sinun lapsesi ei ollut tämän kaverin synttäreillä?
Oletpa aika haaska.