Saako miehesi potkut Nokialta?
Kommentit (53)
Siis toivot miehesi saavan potkut?
Toivottavasti. On toi Nokia ja sen työntekijät kyllä aika surkeita. Jättimäiset tuotekehityskustannukset ja tuloksena Windows Mobile....
Toivottavasti tajuaa itse lähteä jo tänään etsimään uutta paikkaa, pitää sanoa heti tänä iltana. Ei kai moiseen luuserifirmaan jää kuin huonoimmat. Nyt vielä voisi löytyä muita hommia.
Hyvin pullat uunissa! Ja olen aika lailla 100% varma ettei isäsi ole ollut Meegon tai Symbianin koodaushommissa?
Mutta isää jännitän, on ollut Nokialla "aina" ja on jo 61 :/
Terv. tietotekniikan alan tekniikan tohtori, ei tosin töissä Nokialla.
laajennetaan kysymystä... luuletko SINÄ olevasi pois potkittavien joukossa??
Mies fm ja ohjelmoinut 9v. ja sai toisesta firmasta kenkää.
Hakijoita n. 70 yhtä paikkaa kohti ja vaikea olla se paras.
Nyt kova kiire hakea paikkaa, ennenkuin Nokialaiset saa kenkää ja taas lisää kilpailijoita.
Töitä on vain Helsingin seudulla.
En tiedä tarkasti mitä isä tekee, mutta jossain vaiheessa oli oman pikkuosastonsa (siis muuta kymmenen hlö) pomona. Ja voisi tosiaan huonomminkin olla, pitkä työura kuitenkin jo, ja äitini jää syksyllä eläkkeelle. Isä on kuulemma tehnyt hulluna töitä viimeisen vuoden, en sitten tiedä onko siellä ollut tiedossa että muutoksia on tulossa ja isä varautunut muutokseen kun ikääkin tosiaan alkaa olla.
Hyvin pullat uunissa! Ja olen aika lailla 100% varma ettei isäsi ole ollut Meegon tai Symbianin koodaushommissa?
Mutta isää jännitän, on ollut Nokialla "aina" ja on jo 61 :/
Siis toivot miehesi saavan potkut?
Toivottavasti. On toi Nokia ja sen työntekijät kyllä aika surkeita. Jättimäiset tuotekehityskustannukset ja tuloksena Windows Mobile....
Toivottavasti tajuaa itse lähteä jo tänään etsimään uutta paikkaa, pitää sanoa heti tänä iltana. Ei kai moiseen luuserifirmaan jää kuin huonoimmat. Nyt vielä voisi löytyä muita hommia.
Mutta ihan perus-rivikoodarilla ei toki ole niin hyvät mahdollisuudet. Oma mieheni otti Nokialta ns. paketi vajaa vuosi sitten, ja löysi hyvin pian uuden työn, joka itse asiassa on hänelle paljon mieleisempi kuin työt Nokialla.
p.s. 70 hakijaa/ paikka on itse asiassa melko VÄHÄN tänä päivänä millä tahansa asiantuntija-alalla
Ei ole niitä hommia Tampereella! Mies fm ja ohjelmoinut 9v. ja sai toisesta firmasta kenkää.
Hakijoita n. 70 yhtä paikkaa kohti ja vaikea olla se paras.
Nyt kova kiire hakea paikkaa, ennenkuin Nokialaiset saa kenkää ja taas lisää kilpailijoita.
Töitä on vain Helsingin seudulla.
ei ole töissä Nokialla eikä edes IT-alalla.
Muualla Suomessa paljon parempia työntekijöitä, kuin Helsingissä tai yleensä Etelä-Suomessa.
Mieheni olisi ajat sitten saanut töitä Helsingistä, mutta emme voi sinne lähteä. Myös muualta olisi löytynyt töitä.
Todellakin moni hyvä työntekijä saa lähteä.
Me emme voi lähteä täältä pois tietyistä syistä.
T.Tamperelainen
Täällä Fm ei ole yhtään mitään.
Minä veikkaan että juuri ne "pikkupomot" lähtee nyt! Niitä aivan liikaa.
mutta aiemmassa hommassa teki töitä okialle. Onneksi Digia sitten suuressa viisaudessaan pani koko lauman pihalle. Sitten mietti valintaa kahden eri firman välillä ja onneksi meni siihe, joka ei tee pelkkää MeeGoa...
ja luuelen että isällä on ehkä ollut jotain fiilistä että häntä varmasti katsotaan tarkasti kun ikääkin on ja siksi paiskinut ylitöitä (tehnyt jotain 14 h päiviä 5 pv/vk).
Niitä aivan liikaa.
Eh, eli irtisanovat parhaat ja jättävät luuserit hommiin?
Tavallista ennen isoja irtisanomisia on, että fiksut lähtevät hakemaan uusia mahdollisuuksia muualta jo ennen lopullista tietoa. Ja kuka muu kuin hölmö nyt haluaisi työskennellä noin jatkuvasti alaspäin menevässä yrityksessä.
Moni asia on muuttunut, osa parempaan, osa huonompaan. Mutta ehkä oli parempi vaihtaa maisemia silloin kuin nyt.
Eh, eli irtisanovat parhaat ja jättävät luuserit hommiin?
Tavallista ennen isoja irtisanomisia on, että fiksut lähtevät hakemaan uusia mahdollisuuksia muualta jo ennen lopullista tietoa. Ja kuka muu kuin hölmö nyt haluaisi työskennellä noin jatkuvasti alaspäin menevässä yrityksessä.
Ei kaikki ole vielä kuopattu.