Kiitos, uudet työkaverit!
Aika kamalaa tulla uteen työpaikkaan, jossa ensinnäkin kaikilla on jo omat ryhmät ja sisäpiirin juttunsa kehittyneet, luonnollisesti! Mutta heti joutuu tiettyjen ihmisten silmätikuksi ja seurannan alaiseksi. Olin pomon kanssa kahvilla ja heti minusta tuli pomon rakastajatar.
Kommentit (11)
ihan yksityinen firma tää on
siellä on just tollasta white trah porukkaa ku jaksaa haastaa soopaa koko työpäivän.
mulla meinaan kaupungin pestin jälkeen tuli yksityinen työnantaja ja olen viihtynyt...
Anna mä arvaan, noin 50 vuotiaita, itse hiuksiaan värjääviä, elloksen jakkupuvuissa kulkevia harmaarottia... sä, sievä ja nuori sekä muotitietoinen...
Ei se muuta tarvii.. suomalainen kateus
ja valita niistä kovaan ääneen.
meillä just kanssa tollasta idioottiporukkaa duunissa, jotka puhu musta paskaa kun olin raskaana ja mä annoin takas samalla mitalla... (valittivat esim. siitä että mun työaikaa tuhraantuu pissillä käymiseen liikaa!!) nyt kun mä palaan kaheks kuukautta takas töihin mammalomalta, niin annan niitten ihmisten tuntea persuksissaan sen olon minkä ne mulle aiheutti ku itku kurkussa lähdin maha pystyssä kotiin joka saatanan ilta.
tai rupea pomon rakastajattareksi ja ota kaikki hyöty irti ;D
heh, tota rakastajatar-juttua olen kyllä miettinyt!!! Pomon katseista päätellen se olisi aika helppoa!!
Tietysti riippuu kovasti, että millä alalla olet ja kuinka hyvin töitä on tarjolla.
Mieheni edellinen työpaikka oli samanlainen, mutta onneksi sai vaihdettua uuteen työpaikkaan jossa viihtyy todella hyvin ja häntä arvostetaan. Onneksi miehellä oli jo kokemusta vuosien varrelta parista muustakin työpaikasta eikä sitten jäänyt katselemaan työpaikkakiusausta vaan haki heti uutta työpaikkaa.
heh, tota rakastajatar-juttua olen kyllä miettinyt!!! Pomon katseista päätellen se olisi aika helppoa!!
anna palaa! anna katkeroituneille mammoille vähän lisää juoruumisen aihetta :D
Ok!!! Tätäkin töissä kirjoittelen, joten kohta alkaa silmäpeli ja vihjailu!!
kyllä mammojen leuat loksahtaa auki! haaaahaahaa.
annappa vielä joku hyvä aloitusrepliikki!!
Voi vitsi!! Tää oli hyvä, pomo oli ihan selvää kauraa!! Hiplasi selkääni ja kaikenhuipuksi yksi toinen työntekijä sattui näkemään! Olisittepa nähneet sen ilmeen!!
kaupungille vai valtiolle... siellä on just tollasta white trah porukkaa ku jaksaa haastaa soopaa koko työpäivän.