Hei kaikki opettajat jotka olette lyhyitä/isorintaisia/lihavia tms.
Kommentit (8)
Mä voin jopa ravitsemuksen tunneilla käyttää itseäni esimerkkiä, miten huonot hiilarit kerääntyy mahaan ;)
Eivätkä oppilaat kyllä koskaan kiusaa, mutta ne kollegat kylläkin (joista suurin osa on niitä paksunpaksuja ja hyvin rintavia). On niin vaikeaa katsella joka päivä paremmannäköistä työkaveria ja sen saa tuntea nahoissaan. Opettajat ovat siis oppilaitaan pahempia!
Lyhyt, isorintainen, pyöreä olen itse. Eivät puhu ulkonäöstäni mitään, ja lopettaisin sellaiset puheet heti, jos puhuisivat. Kasvatusta, you know. Toisten ulkonäköä ei arvioida, ainakaan negatiivisesti.
Mietin vain että kiusataanko esim: uskonnon opettajaa enemmän kuin matikan?
lääväsuita, arvostelevat kaikkea tietyssä iässä, oli sitten iso tai pieni .
Mietin vain että kiusataanko esim: uskonnon opettajaa enemmän kuin matikan?
oppilaiden arvostuksen. Ja mitä tahansa opea voidaan kiusata, jos on väärä henkilö paikallaan. Itse olen historian ope, ulkonäkö ei ole paras puoleni, mutta silti olen ihan pidetty ope. Oppilaatkin osaavat käyttäytyä, jos heihin suhtautuu ihmisisnä eikä minään aivottomana karjalaumana. Rakastan työtäni ja se näkyy myös siinä, että koskaan en ole saanut huonoa kohtelua oppilaitteni taholta. Vanhemmat eivät ole aina kaikesta tykänneet, mutta se onkin ihan eri juttu sitten.
Eivät todellakaan hauku tai kiusaa. Pikemminkin tiedän, että tykkäväät. Jos osaat työsi ja kohtelet oppilaita arvostaen ja ymmärrät huumoria, kukaan ei kiinnitä huomiota ulkonäköön. Se on se persoona ja karisma eikä missin mitat.