Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei kaikki opettajat jotka olette lyhyitä/isorintaisia/lihavia tms.

Vierailija
03.02.2011 |

Haukkuvatko ja kiusaavatko oppilaat teitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan hauku tai kiusaa. Pikemminkin tiedän, että tykkäväät. Jos osaat työsi ja kohtelet oppilaita arvostaen ja ymmärrät huumoria, kukaan ei kiinnitä huomiota ulkonäköön. Se on se persoona ja karisma eikä missin mitat.

Vierailija
2/8 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille oikein mitään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin jopa ravitsemuksen tunneilla käyttää itseäni esimerkkiä, miten huonot hiilarit kerääntyy mahaan ;)

Vierailija
4/8 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä oppilaat kyllä koskaan kiusaa, mutta ne kollegat kylläkin (joista suurin osa on niitä paksunpaksuja ja hyvin rintavia). On niin vaikeaa katsella joka päivä paremmannäköistä työkaveria ja sen saa tuntea nahoissaan. Opettajat ovat siis oppilaitaan pahempia!

Vierailija
5/8 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, isorintainen, pyöreä olen itse. Eivät puhu ulkonäöstäni mitään, ja lopettaisin sellaiset puheet heti, jos puhuisivat. Kasvatusta, you know. Toisten ulkonäköä ei arvioida, ainakaan negatiivisesti.

Vierailija
6/8 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain että kiusataanko esim: uskonnon opettajaa enemmän kuin matikan?

Vierailija
7/8 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääväsuita, arvostelevat kaikkea tietyssä iässä, oli sitten iso tai pieni .

Vierailija
8/8 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain että kiusataanko esim: uskonnon opettajaa enemmän kuin matikan?

oppilaiden arvostuksen. Ja mitä tahansa opea voidaan kiusata, jos on väärä henkilö paikallaan. Itse olen historian ope, ulkonäkö ei ole paras puoleni, mutta silti olen ihan pidetty ope. Oppilaatkin osaavat käyttäytyä, jos heihin suhtautuu ihmisisnä eikä minään aivottomana karjalaumana. Rakastan työtäni ja se näkyy myös siinä, että koskaan en ole saanut huonoa kohtelua oppilaitteni taholta. Vanhemmat eivät ole aina kaikesta tykänneet, mutta se onkin ihan eri juttu sitten.