Lasten isä pelaa spiritismiä ja lukee mustaa raamattua.
Lasten pitäis mennä illalla isälleen vkonlopuksi :/Sain just tietää tämmösistä harrastuksista.
Miten suhtautuisitte?
Kommentit (42)
Pelaa spiritismiä. Yksinkö, vai onko sillä samanhenkisiä kavereita? Siinähän pitää olla monta että lasi liikkuu. Se varmaan myös pukeutuu viittaan, pitää kumisia tekareita ja ilmoittaa olevansa jälleensyntynyt Vlad Tepes :D
Voitko kertoa meille, mitä naapurissa tapahtui? Mä olen kans sitä mieltä, että lasten isä leikkii vaarallisilla asioilla.
nuoret kuuntelivat aivan sairasta musaa,kädet oli viilletty kainaloihin asti.nuorin lapsi meni junan alle..niin surullista.eipä kannata leikkiä pimeyden kanssa.
Masentunut,itsetuhoinen ja mielenterveysongelmainen lapsi/nuori viiltelee sisäisen tuskansa takia,ei musiikin vaikutuksesta.Ajautuminen tietyn musiikin kuunteluun syntyy niistä ajatuksista,ei toisinpäin.
Leikkiköön omalla ajallaan mitä tahtoo.
Saatananpalvonta on oikein kehittävä harrastus. Tapoin ensimmäisen uhrini(perheen vanhin kissa) sukuriitissä jonkun viiden/kuuden vanhana. Äitini on opettanut minua pienestä pitäen enkä enään tunne huonoa omatuntoa tappamisesta :)
Ja sitäpaitsi, näistä saatanallisista menoista saa mukavaa kokoperheen puuhaa ihan kaiken ikäisille! Suosittelen :)
Vierailija kirjoitti:
Lasten pitäis mennä illalla isälleen vkonlopuksi :/Sain just tietää tämmösistä harrastuksista.
Miten suhtautuisitte?
Normaali päivä.
Raamattu on ilosanoma, jonka punainen lanka alusta loppuun on se, kuinka ihminen saa uskon syntiensä sovittajaan Jeesukseen Jumalan sanan vaikuttamana, sekä uuden yhteyden luojaansa.
Loitsut ja muut vastaavat kuuluvat kabbalaan joiden käytöstä Raamatussa varoitetaan. Esim.3.Mooseksen kirjassa:
Älkää syökö mitään verinensä. Älkää merkeistä ennustelko älkääkä harjoittako noituutta.
Älkää kääntykö vainaja- ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.
Ja jos joku kääntyy vainaja- tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa.
Raamattu on Taivaanisän rakkauskirje ihmisille jossa sanotaan -rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi-, johon ei kuulu noituuden tai loitsimisen kaltaiset asiat. Rakkaudessa ei ole pelkoa lähimmäisiä kohtaan.
Siunausta ja kaikkea hyvää elämääsi ❤👍
Pimeyden voimilla ei pidä leikkiä, paholainen ottaa silmätikukseen sen joka leikkii ja kaikki tämän läheiset ja seuraa näitä joka paikkaan. Ja jos kerran kutsut demoneita et niistä pääse eroon. Pimeyden voimilla ei pidä leikkiä.
Haluaisin tulla mukaan katsomaan sossujen naamoja, kun yrität kieltää lasten pääsyn isälle mustan raamatun lukemisen ja spiritisminpeluun perusteella. 😂 Taidat itse olla pahemmin hurahtanut.
Kyllä kertoo miehen älystä ja mielenterveydestä jos haluaa lukea mustaa Raamattua. Satanismi ei ole leikin asia, se palvoo pahuutta. En päästäisi ketään ihmistä, en aikuista enkä todellakaan omia lapsia sellaisen luuserin lähelle. Ihan järkyttävää että lapsesi joutuu kokemaan tuollaista!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tulla mukaan katsomaan sossujen naamoja, kun yrität kieltää lasten pääsyn isälle mustan raamatun lukemisen ja spiritisminpeluun perusteella. 😂 Taidat itse olla pahemmin hurahtanut.
Miten niin? Huoli herää!
vankilaan ukko pitäs laittaa ja lapset heti pois!
täälläkin Kainuussa oli minun nuoruudessa joku teini joka alkoi lukemaan mustaa Raamattua ja kiinnoistui ouja-laudoista
sitten alkoi kuulemaan pakottavia ääniä jotka käskivät puukotttamaan oman pikkusiskonsa., puukotti 17 iskua. kaipa pakkohoitoon joutui . se oli sen perheen elämän loppu
nyt täällä on ouija-laudalla ja tarot -korteilla pelaava opettaja taas opettajana lapsilla koulussa
jo on sairas maailma
Vierailija kirjoitti:
Ei menis mun lapset nimittäin sellaisellekaan isälle viikonloppuna.
Eh, nimittäin!
Miten tämä sitten eroaa muista uskonnonharjoittamistavoista? Lukee jotain ja leikkii laudalla, mutta ei sentään leikkele kikuleita ja pinppejä kuten eräät. Miksi olisi huonompi kuin muut uskonnot?
End Times Warheads kirjoitti:
vankilaan ukko pitäs laittaa ja lapset heti pois!
täälläkin Kainuussa oli minun nuoruudessa joku teini joka alkoi lukemaan mustaa Raamattua ja kiinnoistui ouja-laudoista
sitten alkoi kuulemaan pakottavia ääniä jotka käskivät puukotttamaan oman pikkusiskonsa., puukotti 17 iskua. kaipa pakkohoitoon joutui . se oli sen perheen elämän loppu
nyt täällä on ouija-laudalla ja tarot -korteilla pelaava opettaja taas opettajana lapsilla koulussa
jo on sairas maailma
Se oli jo valmiiksi hullu. Musta raamattu on yhtä kammottava kuin pikku-kallen vitsikirja ja se lauta on täysi feikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kertoo miehen älystä ja mielenterveydestä jos haluaa lukea mustaa Raamattua. Satanismi ei ole leikin asia, se palvoo pahuutta. En päästäisi ketään ihmistä, en aikuista enkä todellakaan omia lapsia sellaisen luuserin lähelle. Ihan järkyttävää että lapsesi joutuu kokemaan tuollaista!
Taikauskokin kertoo älystä- tutkitusti
Voitko kertoa meille, mitä naapurissa tapahtui?
Mä olen kans sitä mieltä, että lasten isä leikkii vaarallisilla asioilla.