Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko käydä ostamassa McDonaldsin Quarter Pounder with Cheese-hampurilaisen ilman juustoa?

Vierailija
11.02.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset osta ihan perus QP:ta?

Vierailija
2/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

McDonalsiin meno on sama kuin livahtaisi thai hierontaan tai alkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

McDonalsiin meno on sama kuin livahtaisi thai hierontaan tai alkoon.

Vierailija
4/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilais vaikka kinkkupizzan, mutta kinkun tilalle voisi laittaa jauhelihaa :) Eli eikös tuo juustohampurilainen ilman juustoa oo vähän sama asia ;)

Vierailija
5/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä, miten lausuu ;)

Vierailija
6/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sioulia, ilman salaattia, ilman juustoa ja ties mitä missäkin vaiheessa elämää

ostaja voi itse valita, näin saa aina myös just tehtyä hyvää kamaaa, ei kaapissa seissyttä vetistä mössöä

Vierailija
7/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei se oo mikään ''outo'' tilaus :) monet jotka ovat olleet maidolle allergisia ottavat tuplajuuston ilman juustoa yms :)

Vierailija
8/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

big mäkin munalla ja ananaksella?

Vierailija
9/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sioulia, ilman salaattia, ilman juustoa ja ties mitä missäkin vaiheessa elämää

ostaja voi itse valita, näin saa aina myös just tehtyä hyvää kamaaa, ei kaapissa seissyttä vetistä mössöä

että ne työntekijät inhoaa näitä "erikoishamppareiden" tilaajia ja laittaa mukaan sitten jotain ekstrakivaa...

Vierailija
10/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

QP with cheese ilman juustoa eroaa QP:sta? Ei kai QP ole mikään "erikoishamppari" MacDonaldsissa?

eroaa

että ne työntekijät inhoaa näitä "erikoishamppareiden" tilaajia ja laittaa mukaan sitten jotain ekstrakivaa...

Vierailija
11/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sioulia, ilman salaattia, ilman juustoa ja ties mitä missäkin vaiheessa elämää ostaja voi itse valita, näin saa aina myös just tehtyä hyvää kamaaa, ei kaapissa seissyttä vetistä mössöä

ei me työntekijät semmosta tehdä, usein jos joku tilaa ilman tomaattia, sipulia yms niin mä ainakin automaattisesti ajattelen että no ehkä on allerginen...ja eihän allergialle mitään voi ni tietenkin saa tilata! Tosin joskus jos oikein kiire ja jonoa pukkaa ovelle asti ja tilausruutu ihan täynnä, nämä jotka ottavat bigmacin tai juuston ilman suolakurkkua niin pistää turhauttaa...kun sen vois vaan niin helposti ottaa itse sieltä pois! ku ois valmiina ja sit joutuu vielä turhaan odottelemaan sen 3-7 min pelkästään se kurkun takia....

Mutta hyvällä mielellä voin sanoa että ei ne asiakkaitten tilaukset, mutta odottakaas kun ne duunarit tulee vapaa-ajalla syömään...niitten tilaukset vasta onki hepreaa ku joka burgerista pitää vääntää ihan omat reseptit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi