Miksi toisten on niin caikea tajuta että toiset ovat köyhiä?
olen kotiäitin joka saa hurjat 350e/kk käteen kotihoidontukea. Sit mulle soittelee kaiken maailman kauppiaat kaupaten lehtiä yms eivätkä usko vaikka sanon ETTEI OO NYT RAHAA. Eräs kaveri tyrkyttää mulle jatkuvasti myymiään naamarasvoja vaikka sanon ETTEI OO RAHAA ostella 100 euron naamarasvaa. Kaupassa eilen joku Elixian kauppias jankutti ja jankutti kuntosalien ihanuudesta vaikka sanoin ETTEI OO RAHAA ostaa nyt jäsenyyttä. Kaikilla sama virsi "sun pitää nyt kuule pienten lasten äitinä huolehtia itteäs, hemmotella itteäs ja voit maksaa sit ens kuussa"...he kai eivät tajua että enskuussa täytyy maksaa ihan samat laskut kuin tässäkin kuussa!
Kommentit (8)
Ja mä voin sit omilla hurjilla tuloillani ostella kuntosalijäsenyyksiä, satasen naamarasvoja sun muuta? :D ap
vaikka olen rikas. Sanon vaan, että ei kiinnosta. Ei niille elämäntarinaansa tarvitse kertoa...
mutta tutuille on vähän vaikeaa esittää ettei yhtäkkiä ole kiinnostunut rasvoista joista ennen tykkäsi...ap
Elikkäs älä sano, ettei ole rahaa, koska silloin annat kuvan, että olet kyllä kiinnostunut, mutta rahanpuutteen takia et nyt voi ostaa. Sun pitää tehdä selväksi, että ei kiinnosta.
kunnes tytsy kertoi hinnan...sit oli vaan pakko todeta että kiva juttu teillä mut joku toinen kerta. Täytynee tästä lähtien alkaa vaan sanoa KIITOS EI...ihmetyttää vaan nää jotka jatkvat jankkaamista vaikka toinen sanoo ettei juuri nyt ole vaan sitä rahaa. ap
kun olet osoittanut kiinnostusta, mutta maininnut vain rahan esteeksi... Eli sanot vain että ei kiinnosta. Liikuntaa saa muutenkin.
Ja sille rasva-ystävälle voit sanoa, että miehesi toi työmatkalta tuliaisena ihanaa voidetta. Että käytät sen ensin ja palaat sitten asiaan.
t. se rikas
vetoa enää rahattomuuteen, sano vain ettei kiinnosta, et tarvitse, et tilaa puhelinmyynnistä. Ei se niille tyrkyille mitään kuulu, onko sinulla rahaa vai ei. Nehän on itse töissä ja saavat palkkaa, eivät ymmärrä että on muunlaisiakin elämäntilanteita.
vaikka yritän ihan nätisti selittää ja tarkkaan miksi ei ole rahaa...