Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tulee pää kiepäksi kun juon viiniä. Miksi?

Vierailija
11.02.2011 |

Joskus jos juon luomuviiniä niin ei tule pää kipeäksi. Onko se vain sattumaa vai onko viineissä eroja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa onko viinissä sulfiitteja. Luomuviineissä ei kai yleensä ole. Monelle tulee migreeni juuri sulfiiteista ja etiketissä pitää kertoa sisältääkö se sulfiitteja. Ainakin EU:n alueella mutta olen törmännyt ulkopuolella myös joten en tiedä mihin rajoittuu..

Vierailija
2/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaviineistä tulee joillekin enemmän päänsärkyä kuin valkoviineistä jne. mutta taitaa olla ihan luonnontuotteet viinissä jotka pään tekee kipeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi pulloa kaapissa odottamassa. Toisessa lukee "sisältää sulfiitteja" ja toisessa lukee "sisältää rikkidioksiidia". Herran jestas! Kauheita sanoja! En ole ennen edes tajunnut lukea koko tekstiä läpi... Onko nyt sitten niin että saan todennäköisesti päänsäryn tuosta jossa on sulffiitteja? En siitä toisesta?

Vierailija
4/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis todella yksilölistä eli jos olet juonut sulfiitteja sisältävää aiemmin ilman ongelmia niin se merkki ainakin omalla kohdallani ok, tietekin riippuu kuinka paljon juo.

Pitää vaan itse testata, mutta todnäk saat särkyä sulfiitteja sisältävästä, tosta toisesta merkinnästä en ole kuullut..

Vierailija
5/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan että jos yksi merkki jossa kuitenkin sulfiitteja, on aiemmin ollut ok niin ei tarvi mitenkään "välttää", mutta kokeilemalla selviää :)

Vierailija
6/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmekös se jos pää tulee kipeäksi. Lopeta ryyppääminen.

Vierailija
7/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa kyllä potuttaa nämä "vieraat" jotka katsoo asiakseen sekaantua kaikkeen, ketju koskee viinien eroja/mikä aikeuttaa särkyö, perusta oma ketju moralisoinnillesi. Sen vois pikkuhiljaa oppia kaikki, pitää pilata normaalit keskustelut tollasilla.

Vierailija
8/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos rikkidioksidi juuri se, jota on usein kuivatuissa hedelmissä? Saan itse siitä vatsan tosi kipeäksi. Viineissä en sitten tiedä.

Vierailija
9/9 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa kyllä potuttaa nämä "vieraat" jotka katsoo asiakseen sekaantua kaikkeen, ketju koskee viinien eroja/mikä aikeuttaa särkyö, perusta oma ketju moralisoinnillesi. Sen vois pikkuhiljaa oppia kaikki, pitää pilata normaalit keskustelut tollasilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi