Nyt viimeistään kevätvaatteet ja aika kiirus jo kesävaatteillakin!
Allekirjoitatko tämän? Onko teillä jo välikausi vaatteet tsekattuna, varattuna, tilattuna vai jo kaapissa odottamassa? Ja kesänkin värimaailma pitäs jo olla selvillä ihan viimeistään kohtapuoliin?
Mä en oikeen jaksa käsittää tätä nykyäitien hysteriaa lastenvaate asioissa. Nythän on sydäntalvi meneillään.
Kommentit (8)
kesävaatteet ostettiin viime heinäkuussa. Oonko mä siis ihan ylihysteerinen? Ihan saman mulle, halvempaa ostaa alesta joka tapauksessa.
Viime syksynä ostetut välikausivaatteet saavat kelvata vielä nyt keväällä.
kesävaatteita en mieti ennen kuin lämpötila alkaa huitelemaan 15 lämpöasteessa =D
kesävaatteet ostettiin viime heinäkuussa. Oonko mä siis ihan ylihysteerinen? Ihan saman mulle, halvempaa ostaa alesta joka tapauksessa.
ostaa, jos tietää mitä kokoa lapset vuoden päästä ovat. Mutta nää aidot ylihysteerikot ei voi ostaa kuin viimeisintä muotia;)
ostaa, jos tietää mitä kokoa lapset vuoden päästä ovat. Mutta nää aidot ylihysteerikot ei voi ostaa kuin viimeisintä muotia;)
kun tarvetta näkyy tulevan =) Että ihan vinkkinä, 122 senttiset kesävaatteet kelpaavat tähän suuntaan ;)
sopiiko viimevuotiset takit lapsille. Ja itseasiassa myös ajattelin, mitä pitää hommata. Viime keväänä olin ostoksilla sinä päivänä, kun toppahaalaria ei ekaa kertaa voinut laittaa päälle, ja kaupungin ainoassa lastenvaateliikkeessä oli jäljellä tasan kaksi oikeankokoista takkia. Tänä vuonna ajattelin toimia vähän aiemmin :).
ja osa viime kesäisistäkin menee vielä... lapsi 7v.
En näe mitään järkeä ostaa vaatteita kalliilla hinnalla, vaikka olisivatkin kuinka kivoja. Voin pukea lapseni kivoihin ja laadukkaisiin vaatteisiin... enkä maksa järjettömän paljon.
Ensi kesän alesta ostan sitten seuraavaksi kesäksi tarpeelliset :)
Tuohan on fiksua. Itsekin haalareita ostelen aleista aina ku mahd.
ap
ei tarvitse huolehtia kuin rahan antamisesta:D