Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa töissä on aikaa surffailla netissä työaikana?

Vierailija
10.02.2011 |

Mietin vain kun oli se tutkimus, että suomalaiset (en muista %:a) käyttävät n. 2 tuntia työajasta omiin asioihin, mm. netissä surffailuun.

Minulla ei ole työpäivän aikana oikein mitään mahdollisuutta tehdä omia juttuja, töitä on niin paljon. Näin on ollut n. 10 vuotta. Teen töitä markkinoinissa.

Kiinnostaisi tietää millä aloilla työpäivän aikana on löysää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki tällä alalla tehdään paljon töitäkin, mutta työmäärä riippuu paljon toimenkuvasta ja kulloisestakin tilanteesta.

Vierailija
2/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinvaihteessa, jossa ei ole muuta työtä kuin vastata puhelimeen. Hiljaisina aikoina pitää viihdyttää itseään roikkumalla netissä tai lukemalla kirjaa. Pahimmillaan AIVAN HELVETIN TYLSÄÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain pikkukaupassa jossa käy tyyliin pari asiakasta päivässä, asiakaspalvelutyössä jossa vastataan puhelimeen, vaativissa asiantuntijatehtävissä IT-alalla. Näistä kaikista siis mulla esimerkki elävästä elämästä.

Vierailija
4/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin töissä hotellin vastaanotossa, ja oli hyvää aikaa surffata. Tosin välillä oli päiviä, ettei ehtinyt edes syödä, mutta hiljaisempina päivinä taas ehti vaikka mitä.

Nyt olen asiakaspalvelutyössä, missä mulla ei ole tietokonetta siinä työpisteessä, joten olisi mahdottomuus surffata työajalla.

Vierailija
5/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kreaan sisältöjä ja kopyilen. Joskus ei vaan keksi ja aivo väsyy, joten voi tulla hetkeksi tänne aivolepoon... luovuus on hidasta.

Vierailija
6/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parasta on, jos olet tullut kipeeksi tai lähtenyt synnyttämään - silloin on aikaa kunnolla!! :)