Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paloi käämit ja sanoin lapselleni, että myyn hänet pois

Vierailija
10.02.2011 |

Sanoin myös, että tolla menolla olet aikuisena vankilassa. Sekä sen, että mä en enää jaksa kattella sua.

Lapsi on 9v.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukistin myös.

ap

Vierailija
2/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paisi kuka niitä ostaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitän omalle silloin tällöin, että jos homma vielä jatkuu niin lapsi palautetaan mustalaisille. Tää on mieheni kotimaassa tavallinen vitsi, että lapsi on mustalaisilta ostettu ja palautetaan tiukan paikan tullen.

Vierailija
4/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paisi kuka niitä ostaisi?

Näin siis lapsellekin sanoin.

ap

Vierailija
5/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitän omalle silloin tällöin, että jos homma vielä jatkuu niin lapsi palautetaan mustalaisille. Tää on mieheni kotimaassa tavallinen vitsi, että lapsi on mustalaisilta ostettu ja palautetaan tiukan paikan tullen.

Minäkin aina sanon että kohta myyn teidät mustalaisille. En edes tiedä mistä tuo on tullut....

Vierailija
6/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Paskamutsi

Vierailija
7/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn mustalaisille:)

kuten sukupolvet ennen mua:)

Vierailija
8/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aikanaan mun vanhemmat (ja pappakin) on uhanneet myydä mut mustalaisille. Pitää jatkaa perinnettä!

Vierailija
9/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sairaan rasittavia tapauksia.

Joo, meni hermo, ollut kauhee päivä. Ei sillä että oikeuttais, mutta...

Vierailija
10/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten oli se lorurimpsu "joka toisia haukkuu joutuu mustalaisten räkälaukkuun" ja mun mielestä se oli tosi pelottava. Tota lallateltiin muille kiusaamismielessä. Mulla oli siitä räkälaukusta niin pelottava näkemys että huh huh!

Mutta kaikesta huolimatta kai tiedät ettei se ihan oikein ole? Uhkailla sillä että lapsi hylätään? Kannattasko keskustella asiasta...

En väitä, etten ite hermostus lapsille, mutten kyllä uhkaile luovuttamisella... saatan sanoa että käyttäytymistä en jaksa.. eri asia.

Vierailija
11/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös uhannu myymisellä tokaisemalla että "nyt lähtis taas pilkkahinnalla", mutta en ole muistaakseni mustalaisia maininnu... Mä luulen ettei mun lapset tajuis sitä pointtia tossa...

Vierailija
12/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten oli se lorurimpsu "joka toisia haukkuu joutuu mustalaisten räkälaukkuun" ja mun mielestä se oli tosi pelottava. Tota lallateltiin muille kiusaamismielessä. Mulla oli siitä räkälaukusta niin pelottava näkemys että huh huh!

Siis mä aina luulin että se on "..mustaan räkälaukkuun" Ei helevetti nyt sit selvis...

Vierailija
13/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on vitsi. Joskus käämit palaa, kun rauhoitut, niin varmaan kerrot rakastavasi heitä enemmän kun mitään muuta ja halaat ja kovaa:)

Vierailija
14/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille on aivan pienestä pitäen lähtien korostettu, että heitä rakastetaan tekivät mitä hyvänsä. Ja sen perään tai sitä ennen tiukasti kielletty. Ja me vanhemmat olemmenäyttäneet, kuinka pahoitamme mielensä huonosta käytöksesta.

Hyvin on purrut. Vain joskus aikoineaan uhmaiässä piti komentaa omaan huoneeseen.

Vierailija
15/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusturvallisuus on siis ehdoton lähtökohta lasten kasvatuksessa. Käsittämätöntä, kuinka joku voi uhata antaa lapsensa pois; Vaikka se lapsi tietäisikin, ettei tuo ihan tosissaan.

Vierailija
16/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusturvallisuus on siis ehdoton lähtökohta lasten kasvatuksessa. Käsittämätöntä, kuinka joku voi uhata antaa lapsensa pois; Vaikka se lapsi tietäisikin, ettei tuo ihan tosissaan.

Meijän muksuilla on huumorintajua. Parempi uhkailla hymysuussa mustalaisilla kuin korrektisti komentaa suu kireänä viivana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi