Ihana huomata että on sellaisia äitejä
jotka ovat lapsen kanssa kotona aina mutta kuitenkin saavat hankittua lapselle riittävästi sosiaalisia kontakteja, eivät ikinä ole rahapulassa eivätkä kotonaolosta huolimatta elä yhteiskunnan varoilla, eivät ikinä itsekkäästi kaipaa omaa aikaa saatikka kahdenkeskistä aikaa miehensä kanssa, syöttävät oikeanlaista ruokaa tismalleen niinä ikäkausina kun suositus sanoo, eivät ikinä väsy tai hermostu, eivät ikinä kiellä mitään lapselta mutta toisaalta eivät anna periksikään, eivät koskaan korota ääntään lapselle, eivät itsekäästi toivo saavansa nukkua joskus yötä kokonaan vaan iloisena heräilevät öisin kun lapsi huutaa, pukevat lapset oikeanmerkkisiin vaatteisiin, eivät käytä (yäk) suikalebroileria, imettävät juuri sen oikean ajan, eivät (herranjumala) ainakaan polta saati käytä ikinä koskaan alkoholia, ei edes sitä yhtä siideriä. Eivätkä ainakaan anna lasta kenenkään toisen hoitoon yöksi tai edes pariksi tunniksi. Rakastavat myös estoitta kaikkien muiden lapsia ja ovat valmiitaa niitäkin hyysäämään omiensa rinnalla.....
Voi että mä oon NIIN kateellinen teille, voisinpa itse olla samanlainen. Meidän kaikkien pitäisi olla ihan tismalleen samanlaisia ja hankkia täysin samanlainen elämä. Kyllä olis maailma parempi paikka eikä nämä kaikkien muiden lapset olisi sitten niin kauhean häiriintyneitä.
eri temperamenteilla varustettuja, samoin lapsia. Siinä elämän rikkautta kerrakseen.