Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä,äiti vie keskimmäisen lapsensa pk:seen vasta kello 10 jälkee?

Vierailija
10.02.2011 |

mitäs pk:t tähän sanoo?

Äiti on kotona vauvan kanssa,ja esikko istuu koulunpenkillä..



--tuli mielee yhestä äipästä joka tätä harrastaa--

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ohjattua toimintaa myös iltapäivisin, välipalan jälkeen.



Kun menen iltavuoroon, joka alkaa klo 12-13, niin en todellakaan herätä lapsia päiväkotiin klo kahdeksaksi. He menevät lounaalle. Ihan vaan sen takia, että nautin lasteni seurasta. Ja musta on mukavaa, että he viettävät enemmän aikaa kotona, kuin päiväkodissa.

Vierailija
22/23 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tosiaan tiedä vaikka se vauva valvois kaiket yöt ja nukkuis vasta aamuyöstä. Inhottavaa arvostella toista tietämättä miten asiat oikeasti on. Ja toisten asiathan ei sinulle edes kuulu. Taidat olla jotenkin kateellinen varmaan, miksi se muuten sua pännis.

Miksi veronmaksajien rahoilla ja kuntien velaksi ottamalla rahalla pitää ylläpitää hoitopaikkoja niiden perheiden vanhemmille lapsille, joilla sattuu olemaan valvottava vauva? Kyllähän perheen itte pitäisi kyetä järjestämään omien univelkojensa kuittaamiset. Jotain rajaa!!!


päiväkoti maksuja, maksakoot kaikki 1000e kuukaudessa niih.

Ja koulu kans maksulliseksi tai ainakin ilmanen safka pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoon ääneen, että mitä kaikkea vauvan kanssa harrastaa. Tiedän myös lapsen ikävöivän äitiään ja päiväkoti ei todellakaan voita kotioloja kaksivuotiaalla!



Oma lapseni on samassa ryhmässä tuon lapsen kanssa, äidin kyllä tunnen entuudestaan... En vaan voi millään tajuta miten voi hylätä pikkuisen tyttönsä itkemään joka ikinen päivä sinne isoon ryhmään ja lähteä vauvan kanssa tekemään kivoja juttuja. Miksi ihmeessä ei ota lastaan mukaan??? Oma lapseni on vuoden vanhempi ja olen töissä ja silti en pidä lastani hoidossa yhtään sen enempää kuin on pakko. Myös nämä jotka vievät vapaapäivinäänlapsen hoitoon "koska ansaitsevat vapaata" ovat jotenkin sairaita (ellei ole lääkärikäynti tms. oikea syy): Vapaata mistä? Omista lapsistako? Ja mites ne lasten oikeudet vapaapäiviin? Päiväkotipäivät on raskaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan