Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko kysyä!

Vierailija
10.02.2011 |

Minkä ihmeen takia ihmiset ei voi asiallisesti vastata kysymyksiin jos on vahingossa kirjoitusvirheitä? Tämä ärsyttää ihan suunnattomasti! Muutenkin jos ei ole mitään järkevää kommentoitavaa niin miksi viitsi kirjoittaa yhtään mitään.....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät pilkut ja kirjaimet löydä kohdilleen, kuten sinulla.

Vierailija
2/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin vahingossa "tavan"maito ja nyt sitä mietitään, että mitä se on plaaplaa... jos ei ymmärrä, niin ainahan voi siirtyä seuraavaan kysymykseen! eiks je ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakio määrä joka palstalta. :D

Vierailija
4/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin niin paljon näppäilyvirheitä, etten moišesta väliltä. IPadillä kun kirjoittaa niin virheitä tulee enemmän kuin norminäppikšellä...niinkuin nytkin tuo suhuässä tms pomppasi jostain....? normaalielämässä olen pilkunnussija, siis jos joku kaveri antaa cv:n tarkistettavaksi, niin minähän tarkastan ja kunnolla, niin että toinen harmostuu, kun löydän niin paljon sanottavaa...!

Vierailija
5/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku helvetin jänkkääjä tänne palstalle on taas pesiytynyt. Ei omaa mitään järkevää sanottavaa, kunhan vaan jankuttaa samaa paskaa koko ajan. Ilmeisesti jankuttaa just sen vuoksi, koska kukaan ei sitä noteeraa millään tavalla ja parempi niin. Menköön mun puolesta jollekin toiselle palstalle jankuttamaan. Mun elämä ei palstaillessa muutamaan kirjoitusvirheeseen kaadu.

Vierailija
6/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut edes jaksaa huomautella jostain parista pilkkuvirheestä jos kuitenkin tekstistä ymmärtää sen pointin? Mua ei ainakaan keskustelupalstoilla ärsytä jos onkin joitakin kirjoitusvirheitä. Ainoastaan se ärsyttää jos on todella pitkä teksti ja kaikki on kirjoitettu yhteen putkeen, sellaista on raskas lukea.

Vierailija
7/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisen korvikkeena.

En kommentoinut ko. ketjuun juuri sen ärsyyntymisen takia ollenkaan.

Vierailija
8/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisen korvikkeena. En kommentoinut ko. ketjuun juuri sen ärsyyntymisen takia ollenkaan.

Vierailija
9/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut edes jaksaa huomautella jostain parista pilkkuvirheestä jos kuitenkin tekstistä ymmärtää sen pointin? Mua ei ainakaan keskustelupalstoilla ärsytä jos onkin joitakin kirjoitusvirheitä. Ainoastaan se ärsyttää jos on todella pitkä teksti ja kaikki on kirjoitettu yhteen putkeen, sellaista on raskas lukea.

Vierailija
10/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on lukihäiriö enkä näe aina omia virheitä, sen takia mulle ainakin tulee virheitä ja voin sanoa että se ei ole kivaa jos joku aina kommentoi asiaa.... pääasia on minun mielestä että ymmärtää tekstin sisällön.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi