Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hoitovapaalla. Kuinka aikaisin ilmoitettava työantajalle...

Vierailija
10.02.2011 |

etten palaa työhöni kun kuopus täyttää 3v vaan aion vaihtaa alaa...?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sinulla sitten onkaan.

Vierailija
2/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta se ei kuitenkaan ole pois vaikka irtisanoisit nyt samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hoitaa mun esimies tehtävää. Hänelle olen kertonut asiasta eli työntekijä tietää. Mutta konttorille isoille pomoille en ole vielä kertonut. Lähinnä siksi etten ole sopimuksia tehnyt uusiin jttuihin mutta nyt näyttäisi jo hyvältä eli kohta sen kait voisi jo ilmoitella...

-ap

Vierailija
4/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt teen työpaikalla osa-aikaisen ilta- ja viikonlopputöitä hoitovapaan ajan. Eli en ole omalla päällikön sopimuksella vaan ilta- ja viikonloppu sopimuksella elokuun loppuun asti. Syyskuussa alkaa uusi homma ja silloin olisi ollut tarkoitus palata myös takaisin omaan päällikön työhön.

-ap

Vierailija
5/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä vähän mietinkin... Uusi työ on oppisopimus josta tehdään sopimus vasta silloin lähempänä ajankohtaa... Samaa mietinkin ettei kannata irtisanoutua ennen kuin saan virallisen paperin työpaikalta.

Jää siis vielä odottelemaan.

-ap

Vierailija
6/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noista työajoista päättelin...

Oliko silloin, kun jäit äitiyslomalle, käytössä jo tämä 3kk äitiyspvrahan ja palkan erotuksen maksaminen? En tarkkaan muista koska se tuli...

Mutta jos oli, etkä palaa töihin hoitovapaan jälkeen, joudut maksamaan sen takasin. Olethan huomioinut tämän? Siis mikäli kaupan TESsi noudatat.

Vierailija
7/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää heti kertomasta? Onko tämä taas tällainen pikku jäynä työnantajalle...

Vierailija
8/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun esimies asemani ei totesi lisää tietojani tässä asiassa sillä olen ollut lähes 6 vuotta esimies työstäni poissa eikä esimies tehtäviini kuulu tuollaiset asiat. Ei ole tullut tarkistettua.

-ap

Vierailija
9/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää heti kertomasta? Onko tämä taas tällainen pikku jäynä työnantajalle...

Kai minä nyt tahdon turvata työpaikkani niin kauan kuin uusi homma on selvillä. Olisin aika vastuuton äiti jos irtisanoutuisin ja tuleva projektini kosahtaisi ja jäisin tyhjän päälle vakituisesta työstä.

-ap

Vierailija
10/10 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noista työajoista päättelin... Oliko silloin, kun jäit äitiyslomalle, käytössä jo tämä 3kk äitiyspvrahan ja palkan erotuksen maksaminen? En tarkkaan muista koska se tuli... Mutta jos oli, etkä palaa töihin hoitovapaan jälkeen, joudut maksamaan sen takasin. Olethan huomioinut tämän? Siis mikäli kaupan TESsi noudatat.

En olisi tuollaista osannut varoakaan. Olen asiakaspalvelualalla mutta videoliikkeiden työehtosopimuksen alaisena. Mä en ole tuollaisesta pykälästä koskaan kuullutkaan... voitko vielä selkeämmin kertoa mitä tarkoittaa? Minulle kun työnantaja ei ole maksanut muuta kuin lomarahat äityslomilta niin minkä erotuksen joutuisin maksamaan?

Ja anteeksi typeryyteni. Ei ole nämä käytännöt tutut.

-ap