Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljonko häänne maksoi / tulee maksamaan? (ev)

Vierailija
10.02.2011 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

v.84 ja 100vierasta. Kaikki oli itse tehtyä (kahvitarjoilu vain), musiikki saatiin lahjaksi, juhlatila oli ilmainen. Äiti teki puvun,kangas taisi maksaa 120mk. Sormus maksoi 280mk. Kampaaja ehkä 100mk ja kukkakimppu 130mk.

Vierailija
42/45 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne maksoi varmaan euroina 20 000,- luokkaa, jos riittääkään. Silloin maksoimme vielä mummonmarkkoina... Vieraita oli n. 110 henkeä. Tokat häät oli pienet 20 henkeä, maksoi kaikkineen n. 10 000,-. Pienelle porukalle, mutta luksusta.

... eli kysymys sulle: Paljonko ajattelit satsata kolmansiin?

Toivottavasti kolmansia ei tule. Ekat oli v. 1999, tokat 2009. Tällä logiikalla seur olis 2020, eikö.

Vaikka itsekin astun avioon vain yhden kerran, niin elämästä kun ei voi tietää. Toivottavasti nykyinen avioliittosi kestää! :)

Muuten mikä ihmeen kilpailu tästä tuli? Itse olen ollut tosi ihanissa ja lämpimissä tosi kovan budjetin häissä, joissa kuitenkaan suurin osa rahasta ei varsinaisesti meille näkynyt muutoin kuin ruoan suhteen. Puvut, kutsut, sormukset ja häämatkat voi viedä tosi ison osan budjetista. Oon kyllä ollu tosi ihanissa pienen budjetin häissäkin, eli ei se rahasta ole kiinni, vaan ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä summia! Me meinattiin tehdä suurinosa itse jottai säästyttäis mahdollisimman vähällä rahan menolla. Kenellä on oikeesti varaa tommosiin, tai näköjään on. 2000 e kuullostaa meidän budjetissa jo ihan älyttömän suurelta! Vieraita meille tulee n. 80 ja tehdään buffet tyyppinen ruokailu ja ruuat itse niin siinäkin säästetään jo ihan älyttömästi. Kortit tehtiin itse ja niissäkin tulee säästöä, sitte on vielä sormukset, muut koristeet ja jne.

Vierailija
44/45 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne maksoi varmaan euroina 20 000,- luokkaa, jos riittääkään. Silloin maksoimme vielä mummonmarkkoina... Vieraita oli n. 110 henkeä. Tokat häät oli pienet 20 henkeä, maksoi kaikkineen n. 10 000,-. Pienelle porukalle, mutta luksusta.

... eli kysymys sulle: Paljonko ajattelit satsata kolmansiin?

Toivottavasti kolmansia ei tule. Ekat oli v. 1999, tokat 2009. Tällä logiikalla seur olis 2020, eikö.

Vaikka itsekin astun avioon vain yhden kerran, niin elämästä kun ei voi tietää. Toivottavasti nykyinen avioliittosi kestää! :)

Muuten mikä ihmeen kilpailu tästä tuli? Itse olen ollut tosi ihanissa ja lämpimissä tosi kovan budjetin häissä, joissa kuitenkaan suurin osa rahasta ei varsinaisesti meille näkynyt muutoin kuin ruoan suhteen. Puvut, kutsut, sormukset ja häämatkat voi viedä tosi ison osan budjetista. Oon kyllä ollu tosi ihanissa pienen budjetin häissäkin, eli ei se rahasta ole kiinni, vaan ihmisistä.

Huomasin tosin, että logiikkani ontuu, seur häät pitäisi tietenkin olla 2019...

Mutta joo, sama täällä. Olen ollut monissa erilaisissa häissä, eikä ne ihanat häät ole todellakaan rahasta kiinni!

Vierailija
45/45 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraita oli 96 henkeä ja budjetista eniten rahaa meni

ruokailu + alkumaljat + kakku + alkoholit ruuan yhteydessä n. 3 500 e (Ravintolassa)

Sormus 700 e

Hääpuvun ompeleminen + kankaat n. 600 e

Miehen ja bestmanin pukujen vuokraus n. 200 e

Tanssiorkesteri 800 e

Valokuvaus kirkossa & juhlissa 350 e

Bestamanin ja kaason lahjat 200 e

Kamapaus ja meikki itselle + kaasolle 200 e

jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan