Laitan aina elokuviin, teatteriin ja sairaaloihin mennessäni kunnolla hajuvettä.
Että kaikki muut astmaatikot ja tuoksuyliherkät voisivat mahdollisimman huonosti.
Itseä eivät tuoksut (paitsi somalien haju) ärsytä, ja jos ärsyttävät, otan astmalääkettä.
Kommentit (6)
Kyllä mäkin käytän, mutta en siksi, että muut voisivat huonosti, vaan siksi, että itse voin silloin hyvin. Pidän tuoksuista.
paikkoihin mennessäni, missä tuoksuttomuutta erityisesti toivotaan.
Tunnustan tupakoivani satunnaisesti ja yleensähän ne on just leffaan menot yms. kun tulee se tunne, että pääsee vapaalle ja pitäiskö polttaa yks. Kuinka kauan ennen saliin menoa olisi kohteliasta olla polttamatta? Itse on kauheen vaikee arvioida kuinka kauan se haju kestää, kun ei sitä itse silloin oikein huomaa.
Ei ole meinaa astmaa.
Mä puolestani pukeudun kaksi kokoa liian pieniin vaatteisiin (kokoon 34 38 sijasta) aina julkisesti liikkuessani. Ihan vain siksi, että kaikki voisi kauhistella, miten tursuan niistä vaatteistani. On makkaraa, läpinäksyväksi venynyttä kangasta, rinnat pursuavat liivestä ym. Yritän parhaani mukaan valita sellaisia joustavia materiaaleja, jotta näyttäisi mahdollisimman pahalta. Harmittaa oikein, kun nykyään paidat ovat taas sen verran pitkiä, etten millään meinaa onnistua saamaan alamahaa paljaaksi housujen ja paidan välistä.
Tiputtelen tavaroitani ostoskeskuksessa, kirjastossa jne., että voin mahdollisimman paljon kyyristellä. Nojailen selkä notkolla kaiteisiin ym. Pukeutumisestani huolimatta, en silti sorru ylimeikkaamaan.
vedän vielä ainakin 3 tupakkaa ennen kuin meen sairaan vuoteen ääreen tai penkkiini istumaan.