Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uudessa Me naisissa Heidi Sohlberg laihduttanut

Vierailija
10.02.2011 |

OLi käyttänyt ennen kokoa 44 ja nyt 38 kokoa. Mitä mieltä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenties koko 44 ollut raskauksienaikainen?

Vierailija
2/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmistä, sen laihduttamisesta vai vaatekoosta?

Mimmi evvk, laihdutus jees jos on ylipainoa ja ihminen itse haluaa laihtua, vaatekoot 38-44 ovat kaikki ok.

Tätäkö hait?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ap millä konstilla Heidi on painonsa tiputtanut.

Juu juu ja kohta joku sanoo, että on syönyt vähemmän kuin kuluttaa mutta sitä tietoa en nyt kaipaa. Tiedän sen jo muutenkin.

Vierailija
4/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koon muuttuminen 44 -> 38 ja "vain" 10 kg. Mulla on viidellä kilolla pienentynyt vaatteet yhden koon.

Vierailija
5/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä olisi kiva jos APt laittaisivat linkit juttuihin joista he haluavat keskustella?

http://www.menaiset.fi/artikkelit/ihmiset/art1892-Heidi-Sohlberg---Hyva…

Vierailija
6/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänelosesta kolmekasiin. 44-42-40-38.

Pääsispä samaan ;-)

koon muuttuminen 44 -> 38 ja "vain" 10 kg. Mulla on viidellä kilolla pienentynyt vaatteet yhden koon.

Vierailija
7/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekokoni tippui vain yhden... eli 44 -> 42...

Vierailija
8/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä olisi kiva jos APt laittaisivat linkit juttuihin joista he haluavat keskustella?

Vierailija
9/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso pudotus vaatekoossa. Itse olen laihduttanut 18 kg, vaatekoko muuttunut 44 --> 40

Vierailija
10/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä vaan mietin, että saattaa olla hieman helpompi laihduttaa kun rahalla saa personal trainerin ja varsinkin joillain Hollywood-julkkiksilla kun lapsetkin hoitaa joku muu ja ruoat ilmestyvät kaappiin ja pöytään toisten toimesta.

Ei olis mullekaan temppu eikä mikään olla vimpan päälle timmissä kunnossa, jos voisin käyttää joka päivä muutaman tunnin vain itseni ja kroppani huoltamiseen apuvoimin. Tai jos edes sais sen personal trainerin.

Ja huom, olen laihduttanut 20kg ollessani kolmen lapsen kanssa täysipäiväisesti kotona ja omana aikana kympin lenkki kolme kertaa viikossa. Että käy se noinkin, mutta olisko hieman helpompaa erilaisin apuvoimin.

Vierailija
11/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pitäisi tietää, kuka on Heidi Sohlberg...

Vierailija
12/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kohtuu helppo todella pudottaa ne raskauskilot ja päästä entisiin lukemiin lähelle.

Vuosia lihavana olleelle tuo on haasteellisempi homma.

Vierailija
13/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pitäisi tietää, kuka on Heidi Sohlberg...

Hyvä Heidille! Ei varmaan ole kiva olla pullukassa kunnossa kun on kuitenkin ollut aiemmin hoikka koko ikänsä

Vierailija
14/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jonkun Marketa Kromatovan "upea olemus" kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen, hyvännäköistä totta kai, mutta ehkä hieman helpompi toteuttaa, jos on lastenhoitaja, kokki, siivoaja + muu palvelusväki sekä personal trainer, huippukuntosali ja oikeasti aikaa ja muita resursseja puunata itsensä kuntoon.

Vierailija
15/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa.

Vierailija
16/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenties koko 44 ollut raskauksienaikainen?

koko noin paljoa raskausaikana muutu? Ellei sitten anna repsahtaa. Itse ainakin olin samaa kokoa kuin ennenkin raskautta, kaikki meni muuten päälle ihan nomraalissa S-koossa, paitsi tietysti mahan kohdalta. Mutta koko oli silti tuo S äitiysvaatteissakin.

Vierailija
17/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaakaan lätkää? Siis nehän asui siellä jenkeissäkin eikö vaan? En tiennyt että ovat palanneet takaisin suomeen.

Ja Heidistä sen verran, että olen saanut sellaisen vaikutelman että on tervehenkinen ihminen. Minusta antoi hyvää esimerkkiä sillä, että ei pitänyt itseään nälkäkurkena raskauksien ajan/heti sen jälkeen. Oli jonkun verran pyöreän näköinen, mutta kuitenkin aina säteilevä.

Vierailija
18/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piritta ja Niklas Hagman asuvat edelleen USA:ssa lastensa kanssa.

Heidi Sohlberg on naimisissa Niklas Sohlbergin kanssa, joka ei ole jääkiekkoilija vaan liikemies.

pelaakaan lätkää? Siis nehän asui siellä jenkeissäkin eikö vaan? En tiennyt että ovat palanneet takaisin suomeen.

Ja Heidistä sen verran, että olen saanut sellaisen vaikutelman että on tervehenkinen ihminen. Minusta antoi hyvää esimerkkiä sillä, että ei pitänyt itseään nälkäkurkena raskauksien ajan/heti sen jälkeen. Oli jonkun verran pyöreän näköinen, mutta kuitenkin aina säteilevä.

Vierailija
19/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pienentää vaatekokoa 44:stä 38:aan?? Mun järjenjuoksun mukaan pitäisi olla joa kyse 20-30 kilon painonpudotuksesta jo

Vierailija
20/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missinpituinen eli 174cm. Kun olin kokoa 38, painoin 56kg. Kun olin kokoa 44, painoin 88kg. Mulla ainakin noiden kokojen välillä on missipituudella eroa 30 kiloa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän