Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikillla ekaluokkalaisilla kännykkä?

Vierailija
10.02.2011 |

Jos ei ole niin miksi ei?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kuitenkin yksi ylimääräinen luuri jonka voi ottaa mukaan joskus kun menee jollekin kaverilleen.

Vierailija
2/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yhdeltä puuttui.

Tälle ostettin sitten tokan luokan jouluksi. En tiedä mikä siinä kanitti, mutta aika ulkopuolelle lapsirassu sitten jäi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykän. Eikä sille ole juurikaan ollut käyttöä. Viemme/haemme lähes joka päivä ekaluokkalaisen, koska koulumatka on melko vaarallinen. Minä olen joka tapauksessa päivisin kotona, koska olen äitiyslomalla. Kaveritkin on ihan tästä läheltä ja vierailuista sovitaan yleensä naamatusten eikä tarvitse soitella koko ajan. Kavereiden luona on yleensä aina vähintään toinen vanhemmista kotona, joten tarvittaessa sieltä on voinut soittaa. Lapsi ei itse lähde kovin kauas leikkimään ja pitää hyvin kiinni sovituista jutuista (esim. milloin pitää tulla syömään), joten ei ole tarvinnut peräänkään soitella. Lapsi ei koe kännykkää kovin tarpeelliseksi nyt kun on sellaisen saanut... Ja lasta pitää aina muistuttaa ottamaan "luuri" mukaan, kun lähtee kotoa - jos nyt sitten joskus sille vaikka olisikin käyttöä. Mutta ainakin me olemme koko syksyn hyvin pärjänneet ilmankin. Kummilapseni koulussa ("maalla") lapsilla ei edes saa olla kännyköitä koulussa, joten kovin monella ei kuulemma vielä alaluokilla ole omaa kännykkää.

Vierailija
4/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta on hyvä, että hänellä on tunne, että tavoittaa, jos tulee jokin hätä. Tokalla viikolla ei esim. ollut uskaltanut mennä vessaan (vessan lukko oli rikki) ja pissaa oli lirahtanut alkkareihin...

Samaten on oppinut soittamaan itse ja kysymään läksyt, sopimaan leikkitreffit jne. eli auttaa itsenäistymiseen.

Vierailija
5/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmista kotona.

Vierailija
6/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvisi?