Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkea kuume, lihassärky, pääkipeä. Ei muita oireita

Vierailija
10.02.2011 |

Onko liikkeellä tämmöistä??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän voisi olla??

Vierailija
2/12 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli uuden vuoden aikaan, viikon kesti. Kauhea tauti. Oon kuullut että tutuilla on ollut ympäri Suomen tuota samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poika 4v. ollu viikon,valittaa päänsärkyä,lihassärkyä ja meillä tähän liittyy myös vatsakipuja,alkoikin oksennustaudilla,eli yrjös puol päivää+korkee kuume,nyt enää vähän lämpöö.itselläni huono olo ollu monta päivää+päänsärkyy+lihassärkyy mut ei kuumetta

Vierailija
4/12 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on, tosin mun kuume ei ole ollut kovin korkea, mutta olen kyllä ottanut kokoajan kuumelääkettä, koska viikonloppuna on juhlat (ollaan kutsuttu tyyliin puoli vuotta sitten ystäviä kylään ja kaikki saaneet lapset hoitoon ja nyt minä ihan reporankana....kivaa!). Mulla ei ole myöskään mitään muuta kuin lämpöä, kauheita vilunväristyksiä, lihassärkyä ja päänsärkyä... Ja en tiedä onko liikkeellä, mutta meillä kahdella ainakin. ;)

Vierailija
5/12 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v lapsella ollut tuota sunnuntaista lähtien, eilen nousi sisaruksellekin kuume...

Vierailija
6/12 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut myös vatsa kipeä, ei ruokahalua ja ripulia ekana päivänä...

T. edellinen

Vierailija
7/12 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon kärsin tuosta tosin kuumetta ei ollut paljoa.

Vierailija
8/12 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestänyt eikä loppua näy.

Vierailija
9/12 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enää selkeämpiä INFLUENSSAN oireita ei voi olla!!!

Influenssan pääoireet ovat korkea kuume, päänsärky ja lihaskivut. Useimmiten influenssaan ei liity ollenkaan nuhaa ja yskääkin harvemmin.

Vierailija
11/12 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sillä ei kuume ole korkeaksi noussut, korkeintaa 38, 5 astetta. Mutta kuume sahaa ylös alas kokoajan, eli välillä kauhean kylmä ja sitten taas ihan hikoilee näkyvästi. Nyt 3. päivää, tosin yksi päivä ennen sitä paleli koko ajan, mutta ei ollut kuumetta.

Vierailija
12/12 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on, tosin mun kuume ei ole ollut kovin korkea, mutta olen kyllä ottanut kokoajan kuumelääkettä, koska viikonloppuna on juhlat (ollaan kutsuttu tyyliin puoli vuotta sitten ystäviä kylään ja kaikki saaneet lapset hoitoon ja nyt minä ihan reporankana....kivaa!). Mulla ei ole myöskään mitään muuta kuin lämpöä, kauheita vilunväristyksiä, lihassärkyä ja päänsärkyä... Ja en tiedä onko liikkeellä, mutta meillä kahdella ainakin. ;)

joihin tartutatte taudin??

HÄVETKÄÄ!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi