Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ottaa vanhemman naisen?

Vierailija
09.02.2011 |

Mitkä ovat syyt siihen että mies ottaa itseään vanhemman naisen? Kun tuossa toisessa ketjussa on vastannut monta naista joilla mies on muutamia vuosia nuorempi niin mietin että mikähän siihen on syynä. Miehet olis voineet valita myös itseään muutaman vuotta nuoremman naisen jolloin ikäeroa vanhemman ja nuoremman vaihtoehdon välillä on jo paljon. Eikö nuorempi nainen ole kuitenkin aina ihanteellisempi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni rakastui minuun ja luuli että olemme saman ikäisiä, kerroin vassta sitten ikäni kun hän sanoi että haluaa jakaa loppuikänsä kanssani. Olen häntä 12v. vanhempi. Nyt olemme jo naimisissa ja hyvin on mennyt.

Vierailija
22/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei tiennyt että olen häntä vanhempi (4 vuotta) ennen kuin tutustuimme enemmän. Sanotaanko näin että hän rakastui minuun siitä HUOLIMATTA että olen häntä vanhempi. Minä olen tosi onnellinen kun minulla on nuori mies. Kaikki mitä sanotaan pitää paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi koskaan saanut nuorempaa...

Vierailija
24/25 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mieheni juuri minut päätti haluta, vaikka tarjolla oli myös oman ikäisiään ja nuorempia naisia. Kai ne hänestä olivat liian teennäisiä. Itse olin 28 kun tavattiin ja mieheni vasta 19. On kuitenkin paljonki kypsemmän oloinen kuin monet ikäiseni miehet.

Kyllä minulle meni hetki ennen kuin tajusin että tosissaan hän on kanssani. Itse ajattelin että nautitaan nyt kun on mahdollisuus.

Muutama päivä sitten hän sanoi, että kun näki minut tuli tunne että tuossa on minun sielunkumpppani. Ja pakko myöntää että tämä on elämäni parhain ja aidoin miessuhde.

Vierailija
25/25 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksilöön, eikä mihinkään tilastoon. Oikeasti rakastunut tuskin miettii, että saisinkohan paremman, vaan haluaa jakaa elämänsä tämän ihmisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme