Mua ällöttää kuvitella kaksi naista sekstailemassa yhdessä
Tuli vaan mieleen, kun Sinkkuelämää-Mirandan partneri on saanut lapsen. Mua itseäni kuvottaisi hinkata tissejä jonkun toisen tissejä vastaan. Mulla ei siis ole mitään lesboja tai homoseksuaalisuutta vastaan, mutta itseäni en voisi tuollaiseen asetelmaan kuvitella.
Anteeksi, että häiritsin rauhaanne tällä tiedolla.
Kommentit (10)
Olen myös sillä tavalla ihmeellinen, etten erityisemmin tykkää suuseksistä. Olet kyllä varmaan oikeassa muuten.
ap
onneksi kukaan ei voi pakottaa sua kuvittelemaan niitä naisia yhdessä. Huh! :)
itseni naisen kanssa hyvin, ja usein kuvittelenkin!
On kai ihan normaalia, että ei tunnu mukavalta kuvitella itseään seksiin sellaisten kanssa, jotka eivät kiinnosta.
Tosin joitain ristiriita vaan kiihottaa. Toiset taas osaavat pitää seksin ja mielihyvän erillään parisuhteesta ja rakkaudesta (siis kuvitelmissa). Silloin voi fantasioida jutuista, joita ei haluaisi osaksi arkeaan.
Itse en voisi koskaan seurustella naisen kanssa, mutta seksi naisen kanssa kiihottaa ja olen sitä myös kokeillut.
Seurustellut olen 5 v. miehen kanssa ja tiedän, että mieheni unelma on 2 naista sängyssä. Tämä toteutui kerran aivan vahingossa. Eräs tuttu ystävä (ei mikään paras kaveri) lähti mukaan hommaan. Outoa oli se, että me naiset olimme toisistamme "kiinnostuneita" enemmän kuin mihestäni siinä.. Ja tämä nainen taisi muutaman kerran sanoa miehelleni, että älä pelkää en vie naista sinulta. Eli me olimme enemmän toistemme kimpussa ja mies ehkä tunsi jotenkin olevansa liikaa siinä, mutta hauskaa oli, eikä kellekkään jäänyt paha mieli.
kenenkään kanssa josta en tykkää.Eiks se ole se pointti?Vaikka oon hetero, ällöttää ajatus jonkun tyhmän äijän pilistä.
Ole kuvittelematta sitten. Vai onko tämä sulle jonkintasoinen pakkoajatus?
Mua ällöttää kuvitella kaksi naista sekstailemassa yhdessä.
taas katselen usein asiaan liittyviä nettisivuja ja videoita.... nam!
miksi pitäis ehdoin tahdoin kuvitella jotain, mistä ei pidä ja mikä ei kai kuitenkaan mitenkään näy sun elämässä tai vaikuta siihen. Onko niin tylsää? Vai kiinnostaako tuo ajatus sitten kuitenkin sua salaa?
Voisi olla kaikkien meidän helpompi elää - ja antaa muiden elää haluamallaan tavalla - kun ei rasittaisi itseään kuvittelemalla liikaa niiden muiden elämää, vaan keskittyisi ihan omiin juttuihin.
paremmin kuin miehet.