Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä imetyksen lopettamiseen

Vierailija
09.02.2011 |

Olen siis lopettamassa imetystä. Imetän 1-2 krt/vrk, eikä tästä nauti enää vauva enkä minä. Vaikka maidon tuotto on vähäistä, täyttyy rinnat kivikoviksi ja kipeiksi ajan myötä. Pelkään rintatulehdusta, joten minun on pakko välillä tyhjennyttää rinnat imettämällä. Tätä on jo jatkunut useamman viikon, eikä tilamme helpota vaikka kuinka pitkittäisin imetysvälejä. Miten olette saaneet maidon tuoton loppumaan? Onko aikoa tapa kärsiä täysistä tisseistä kunnes tilanne helpottaa ilman imetystä (vai helpottaako ollenkaan)? Vinkkejä otan vastaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos tissit kipeytyy niin nappia vaan naamaan.. ja ihan ne pahimmat kiristykset pumppasin pumpulla.

ja silloin vielä olin imettänyt monta kertaa vuorokaudessa ja onnistui mulla melkein kertaheitolla lopettaminen. viikon verran oli kipeät mut ei tullu rintatulehdustakaan.

Vierailija
2/2 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähensin imetystä niin hitaasti, etteivät rinnat pakottaneet. Tai no, ehkä hieman ihan alkuvaiheessa, mutta ei siis tarvinnut pumpata tms. Vähensin aluksi yhden imetyskerran / 2 viikkoa, tosin välillä mentiin taas takapakkia.

Pitkään imetin vain 1 krt /vrk ja sitten lopulta yhtenä iltana maitoa ei ilmeisesti enää tullut ollenkaan, sillä lapsikin totesi, että "Loppu". Siihen oli hyvä lopettaa :).

Tiedän kyllä, ettei näin hitaaseen lopettamiseen ole kaikilla mahdollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla