Claudia Eve. Kukaan käynyt, soittanut? ev
Kommentit (6)
muuttaneet Vihtiin, ja Claudialla nyt vastaanotto Kalliossa, mutta joskushan jossain oli, että erosivat. Muistan, kun viime syksynä tuli Inhimmillinen tekijä, ja siinä Claudia kertoi kohtukuolemastaan, ja tuntui olevan katkera siitä, että Jarkko oli silloin ollut Intiassa ja hän oli joutunut olemaan siinä tilanteessa ihan yksin. Ja luulen, että se oli aika ratkaiseva tekijä eroon. Mutta en tosiaan tiedä, ovatko menneet yhteen takaisin.
http://m.karjalainen.fi/fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/15864-eve-…
Viime sunnuntaisuomalaisessa oli että Jarkko Eve on sanoutunut irti isyydestään sähköpostilla ja claudia eikä lapset tiedä onko jarkko intiassa vai suomessa.... huh huh. Luulisi että kun hra muusikolla itsellä ei ole ollut isää,niin hoitaisi postinsa toisella tavalla että halauisi olla osallistuva ja läsnäoleva isä lapsilleen.
Jo minut nähdessään osasi kertoa työni, opintoni ja kiinnostuksen kohteeni.
Kertoi elämästäni yksityiskohtaisia asioita, jotka kaikki pitivät paikkaansa. Viikon sisällä toteutui ensimmäinen ennustus (minusta riippumattomista syistä, en siis voinut vaikuttaa asiaan eikä sitä voinut minusta ennalta "lukea").
Moni tuttavani on myös käynyt, kellään ei mitään negatiivista sanottavaa. Upea kokemus ja menen varmasti vielä toiste muutaman vuoden kuluttua!
Ennen pidin koko touhua täytenä humpuukina mutta Claudiaa en voi mitenkään epäillä. Hän osaa hommansa.
Niin ekstrassa ennusti mm. Petterin kohtalon, että Petterille tulisi joku ikävä selkkaus ja hän lähtisi ikävällä tavalla talosta. Niin kuin kävikin.
Sitten ennusti että Jouko voittaa ja Jonna A olisi myöskin finaalissa, mutta eipä ollut.. tuo jälkimmäinen meni pieleen.. Mutta olen siitä vain tyytyväisempi koska pidän Iidasta enemmän ja toivon että Iida voittaa koko kisan! :) sympaattinen, mukava muija. Vaikka onkin aika vahva luonne.
olen kerran käynyt. kuvaili ällisttävän hyvin miestäni, mutta toisaalta ei nähnyt ongelmia, joiden kanssa itse painiskelin, ja niin ympäripyöreästi kuvaili tulevaisuutta, että mitään ei varsinaisesti jäänyt käteen, mitä olisin voinut odottaa, tapahtuuko vaiko eikö...
tuli vähän sellainen tunne kuin olisi jutellut jonkun vanhan ystävän kanssa, joka tuntee minut ja mieheni - että tavallaan ihan jännää ja kivaa, mutta se tulevaisuuden ennustaminen jäi vähemmälle.
OT: ovatko vielä miehensä Jarkko Even kanssa yhdessä? Tämä mies kun on ilmeisesti vaihtanut lauluhommat asunnonvälitykseen pääkaupunkiseudulla, erään välitysfirman mainoksesta bongattu.