Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teidän noin 3,5-vuotiaat puettua itse? Tyttö vai poika?

Vierailija
08.02.2011 |

Meillä poika 3,5 v. on aivan toivoton tapaus, mitä pukemiseen tulee. En todella tiedä, eikö se osaa vai eikö vain halua, kun mikään pukeminen ei tunnu onnistuvat. Hirveän valituksen kanssa saa sukat jalkaan - väärinpäin, niin että kantapää on yläpuolella. Haalarin sentään osaa laittaa päälleen, vetoketjua ei saa kiinni.

Heittäytyy ihan kädettömäksi, kun pitäisi jotain pukea itse. Ei halua edes yrittää.

Minusta tuntuu, että meidän esikoinen (tyttö) osasi jo tuossa iässä pukea itse lähes kaikki vaatteet, joten kai pitäisi olla motorisesti mahdollista osata pukea esim. paita ja kalsarit oikein?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onpas mielenkiintoinen ikäero lapsilla

Tyttö 3,5v poika 3v.

Vierailija
22/24 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa villasukat, villahaalarin ja talvihaalarin saa päällensä. Poika on 4v ja inhoo pukemis hommia.

Kauhulla odotan kun tyttö vanhenee ja vaatteiden kanssa menee ihan hulluksi :) vaikka ei kyllä hymylytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 3,5v

poika 1,5v osaa laittaa sukat jalkaan

Vierailija
24/24 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mun 3,5v tyttö. Joissain vaatteissa tosin tarvitsee vielä apua, kuten tiukemmissa paidoissa, rukkasissa ja kengissä. Mutta alkkarit, housut, haalarin, pipon osaa pukea hyvin. Mutta asia erikseen, haluaako...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi