Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi erositte, mitkä kaikki syyt johtivat eroon?

Vierailija
08.02.2011 |

Ihan vaan kysyn, kun kukaan ei ole koskaan kertonut minulle syytä eroonsa. En ole kyllä kysellytkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 40 v, monta lasta

Vierailija
2/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sai burnoutin, rupes ryyppään ja siinä sivussa tuli toinen nainen, minulle piisasi se!!! kun vihdoin pääsi tajuihinsa mitä oli tapahtunu niin silloin oli jo myöhäistä pyytää minua takaisin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap joka halusi kuulla ihan vilpittömästi, mitä niin ikävää voi tapahtua, että on pakko erota

Vierailija
4/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noinko vaan sinä hänet dumppasit? Eikö elämässä saa epäonnistua ja tehdä virheitä? Vai eikö mies ymmärtänyt tehneensä väärin?

Vierailija
5/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen liittyi mm. rattijuopumusta, mustasukaisuutta, perheväkivaltaa, taloudellisia vaikeuksia, luottamuksen puutetta, valheita ja lopulta myös työpaikan menettäminen.

Mies ei myöntänyt ongelmaa, eikä halunnut pariterapiaan tai hoitoon. Minun rakkauteni ja kunnioitukseni loppui jo paljon ennen sitä erilleen muuttamista

Vierailija
6/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nakersi suhdetta, työ vei kaiken ajan ja minä petin monta kertaa.

Vierailija
7/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noinko vaan sinä hänet dumppasit? Eikö elämässä saa epäonnistua ja tehdä virheitä? Vai eikö mies ymmärtänyt tehneensä väärin?

No en minäkään moista katsoisi. Toinen nainen olisi viimeinen niitti, ei siihen mikään böönautti pakota.

Vierailija
8/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeastaan mitään yksittäistä syytä. Mulla ei ollut enää minkäänlaisia tunteita miestä kohtaan ja silti piti aviollisia velvollisuuksia hoitaa.

Elämä yhtä valtataistelua, vittuilua jne. Ei jaksanut enää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi