Pillerit meinasivat kariuttaa liittoni
Kirjoitan asiasta vinkkinä kaikille samassa tilanteessa oleville.
Söin useamman vuoden pillereitä lasten saannin jälkeen. Seksuaaliset haluni kuolivat tuona aikana täydellisesti. Minä en nai ellen halua ja avioliittoni kävi todella kuopassa. Mieheni oli jo niin kypsä vuoden selibaatin jälkeen, että 20 vuoden liitto oli lähellä loppua.
Kun tajusin hänen olevan tosissaan, aloin itsekin tehdä asialle jotain ja päätin jättää pillerit. Ja a vot. Taivas aukeni taas. Seksi alkoi maistua ja liitto on ainakin näillä näkymin pelastettu. Mieti siis kaksi kertaa, jos syöt pillereitä eikä seksi maistu. Mikä elämässä nyt on tärkeää?
Kommentit (10)
Pillerit veivät vaimoni halut. Asiasta keskusteltiin nätisti ja sittemmin rumasti. Lopulta hän jätti pillerit, koska seksiähän meillä ei harrastettu. Nyt hän väittää, että hänen halunsa ovat palanneet, mutta aloitteita hän ei silti tee. Minä en jaksa välittää hänen haluistaan tai niiden puutteesta, omapa on asiansa. Inhoan elää tuon ihmisen kanssa, joten ero on käsillä.
Ehkä jossakin sentään on nainen, jonka kanssa voi jakaa yhteistä arvostusta ja jolla on omatkin seksuaaliset halut. Minä en kuitenkaan enää usko naisten seksipuheista sanaakaan. Joko niitä haluja osoitetaan tai sitten ei. Yksinkertaista. Jos haluja ilmeisesti on, sen jälkeen voin kyllä keskustella erinäisistä asiaan liittyvistä seikoista ja olen yhteisen hyvän vuoksi valmis monenlaisiin kompromisseihin.
pillerit tekivät minut raivohulluksi :D
Ihan totta, olen herkkä ja tunteellinen ihminen, mutta kun söin pillereitä, olin aivan tasapainoton ihminen. Minulla oli tasan kaksi olotilaa: vitutus ja itketys. Hormonaalinen ehkäisy ei vain sovi meikeläisen päänupille.
Ja ihan tavallinen työelämässä oleva äiti olen, ongelma katosi kun pillerit lopetettiin.
Oon nyt valinnut seksuaalisesti neutraalin elämän. Kyl mä joskus sytyn, mutta huomattavasti vähemmän kuin joskus.
Mies ymmärtää, etten tahdo pyörtyillä, viettää viikkoa krampissa ja käyttää vauvojen vaippoja siteinä.
Pillerit veivät vaimoni halut. Asiasta keskusteltiin nätisti ja sittemmin rumasti. Lopulta hän jätti pillerit, koska seksiähän meillä ei harrastettu. Nyt hän väittää, että hänen halunsa ovat palanneet, mutta aloitteita hän ei silti tee. Minä en jaksa välittää hänen haluistaan tai niiden puutteesta, omapa on asiansa. Inhoan elää tuon ihmisen kanssa, joten ero on käsillä. Ehkä jossakin sentään on nainen, jonka kanssa voi jakaa yhteistä arvostusta ja jolla on omatkin seksuaaliset halut. Minä en kuitenkaan enää usko naisten seksipuheista sanaakaan. Joko niitä haluja osoitetaan tai sitten ei. Yksinkertaista. Jos haluja ilmeisesti on, sen jälkeen voin kyllä keskustella erinäisistä asiaan liittyvistä seikoista ja olen yhteisen hyvän vuoksi valmis monenlaisiin kompromisseihin.
että tuskin kukaan sun kanssa ees tahtois panna. T.nainen
Olimme olleet muutaman kuukauden yhdessä ja päätimme siirtya ehkäisemään pillereillä. Muutaman kuukauden kuluessa pillereiden aloituksesta halut olivat poissa ja olin tosi herkkä suuttumaan ja itkemään, tunsin oloni varsin masentuneeksi, olin ylipäänsä TODELLA hankala, tätä jatkui n. vuoden. ONNEKSI satuin lukemaan jutun pillereiden vaikutuksesta mielialoihin, kerroin siitä ja epäilyksistäni miehelleni ja hän rohkaisi lopettamaan ja sen teinkin (siirryimme käyttämään kondomia). N. kuukaudessa olin taas oma itseni, iloinen ja optimistinen, seksihalutkin palasivat. Mies tunnusti miettineensä eroa ennen kuin lopetin pillerit koska olin niin mahdoton.
Nyt on yhteiseloa takana 12, hormonaalista ehkäisyä emmem ole enää uskaltaneet kokeilla.
on tosiaan parempi lähteä asap. Onneksi oma mieheni ei hieman vastaavassa tilanteessa niin tehnyt. Ja tuloksena avioliitto ja seksielämä kukoistaa taas :) Mutta vaivaa se vaati, ja nöyrtymistä meiltä molemmilta.
Pillerit veivät vaimoni halut. Asiasta keskusteltiin nätisti ja sittemmin rumasti. Lopulta hän jätti pillerit, koska seksiähän meillä ei harrastettu. Nyt hän väittää, että hänen halunsa ovat palanneet, mutta aloitteita hän ei silti tee. Minä en jaksa välittää hänen haluistaan tai niiden puutteesta, omapa on asiansa. Inhoan elää tuon ihmisen kanssa, joten ero on käsillä.
Ehkä jossakin sentään on nainen, jonka kanssa voi jakaa yhteistä arvostusta ja jolla on omatkin seksuaaliset halut. Minä en kuitenkaan enää usko naisten seksipuheista sanaakaan. Joko niitä haluja osoitetaan tai sitten ei. Yksinkertaista. Jos haluja ilmeisesti on, sen jälkeen voin kyllä keskustella erinäisistä asiaan liittyvistä seikoista ja olen yhteisen hyvän vuoksi valmis monenlaisiin kompromisseihin.
Ja nekin meinasivat kyllä kariuttaa liittoni!
Toiset saivat itkuiseksi ja masentuneeksi, eikä poikaystäväni oikein meinannut jaksaa katsella sellaista alakuloista haamua. Toiset taas saivat murhanhimoiseksi ja väkivaltaiseksi. Ei ole sekään hyvä asia parisuhteessa, eikä elämässä ylipäätään.
Ja nekin meinasivat kyllä kariuttaa liittoni!
Toiset saivat itkuiseksi ja masentuneeksi, eikä poikaystäväni oikein meinannut jaksaa katsella sellaista alakuloista haamua. Toiset taas saivat murhanhimoiseksi ja väkivaltaiseksi. Ei ole sekään hyvä asia parisuhteessa, eikä elämässä ylipäätään.
kehittelin mielessäni pakkoajatuksia ja säikyttelin niillä itseäni kuin leikki-ikäinen, jolla mielikuvitus on alkanut kehittyä... Onneksi tajusin sitten, että olin kuin eri ihminen niinä viikkoina, kun pillereistä pidettiin taukoa, vaikka kuukautisten pitäisi ihan periaatteessakin olla ärsyttävä aika kuukaudesta. Jätin pillerit ja käytimme pitkään kondomia.
Jouduin kuitenkin ottamaan uudestaan käyttöön hormonaalisen ehkäisyn, koska joudun aloittamaan Roaccutan-kuurin akneni vuoksi, ja naisilla se edellyttää tuplaehkäisyä. Nyt mulla on ehkäisyrengas ja se tuntuu hyvältä (eli sivuvaikutuksia ei ole), koska hormooniannos on niissä noin 1% pillereiden määrästä. Suosittelen kokeilemaan!
se seksi maistu vaikka en pillereitä syökään..
Pakkonaintiahan tämä on, juurikin liiton ylläpitämiseksi.