Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpiko lahjaidea tuparilahjaksi?

Vierailija
08.02.2011 |

Rahat on tiukilla, mutta muistaa haluan siskontytärtä, joka muuttaa kotoaan pois. Ompelisin joko:

a) "Punaisenristin pussukan", johon tulisi sisään buranaa, panadolia, laastareita, haavanpuhdistusainetta, idealside vai mikä sen nimi lienee ym pientä...

b) ompelisin sukan mallisen pussukan (johon voi sitten aina kerätä likaiset sukat odottamaan pesua ettei aina löydy vain parittomia) ja pussukkaan laittaisin pesuhuone/wc tarvikkeita.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen palovammasuihketta yhdeksi tuotteeksi, jos budjetti vaan venyy. Jos ei ole tottunut kokkaaja tai leipuri se sun siskontyttös. Mun lapsen kaveripiirissä on noita näppinsäpolttaneita ollut useampi. Tai sitten ompele vielä ne patalaput lisukkeeksi :-) T: 3 ja jotain muutakin olin

ompelin, vain punainen risti enää puuttuu. Huomenna sitten pussukan kanssa apteekkiin, näkee vähän mitä kaikkea siihen mahtuu :D. Kiitti vastauksista ja idea kiertoon vaan :). ap

tommosen pussin ompelemiseen mene kuin vartti :). Palovammasuihke? En ole kuullutkaan, mutta katsellaan huomenna. Urheilevalle tytölle pitänee ostaa noiden muiden lisäksi ainakin vielä kylmägeeliä. Laittakaa vaan ideoita mitä voisi pussukkaan laittaa, niin on listaa valmiina kun sovittelen mitä pussi vetää :).

ap

Vierailija
22/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen palovammasuihketta

tämä tuote on ihan susi. siitä ei ole mitään hyötyä. jopa asiantuntijat on näin sanoneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen palovammasuihketta yhdeksi tuotteeksi, jos budjetti vaan venyy. Jos ei ole tottunut kokkaaja tai leipuri se sun siskontyttös. Mun lapsen kaveripiirissä on noita näppinsäpolttaneita ollut useampi. Tai sitten ompele vielä ne patalaput lisukkeeksi :-) T: 3 ja jotain muutakin olin

ompelin, vain punainen risti enää puuttuu. Huomenna sitten pussukan kanssa apteekkiin, näkee vähän mitä kaikkea siihen mahtuu :D. Kiitti vastauksista ja idea kiertoon vaan :). ap

tommosen pussin ompelemiseen mene kuin vartti :). Palovammasuihke? En ole kuullutkaan, mutta katsellaan huomenna. Urheilevalle tytölle pitänee ostaa noiden muiden lisäksi ainakin vielä kylmägeeliä. Laittakaa vaan ideoita mitä voisi pussukkaan laittaa, niin on listaa valmiina kun sovittelen mitä pussi vetää :).

ap

Se palovammasuihke on vähän tyyristä kyllä muistini mukaan. Ehkä hyvät neuvot tulee edullisemmaksi ratkaisuksi, siis kotikonstit siihen tilanteeseen jos näppinsä polttaa.

Eikös sulla ollutkin jo ideaa avauksessas sisällöstä..Haavanhoitotarpeita oli muuten halvalla just Lidlissä. Siellä oli auton ensiapulaukku 6,90, aika monipuolinen sisältö. Apteekissa aika kalliita laastarit, haavalaput, sideharsot ja sellaiset tarvikkeet.

Särkylääkettä mä laittaisin ja puhdistusainetta, enkä pikku paketin antihistamiinia (Heinix tms), yskänlääkepullo, Panadol Hot tai muu vastaava flunssa-apu, kurkkutabletteja (Bafusin tms) siis mihin ny budjetti venyy.

Vierailija
24/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergialääkepaketti ainakin. Ajattelin, että 20-30e voisin laittaa sisältöön, eihän sillä kauheita saa. Taitaa kylmägeeliinkin pikkutuubiin mennä jo 10e. Käyttämättömiä sideharsoja löytyy kotoa, joten niihin ei mene rahaa.

ap

Vierailija
25/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarpeellisia mutta nuo pussukat ei ainakaan mulla menis käyttöön.

Vierailija
26/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastareita, idealside, puhdistusainetta, särkylääkettä, allergialääkettä, hydrocortisonia (kutinaan, hiertymiin jne.), imodiumia tms.(vatsaan). Jos uskallat, niin lisää kortsuja. Kylmägeeliä saa edullisemmin ihan marketeista. Kyypakkaus? Eiköhän siinä jo rupeis olemaan se kaikkein tärkein. Joku nuhasuihke tai rintaan hierottava Vicks vois tietty olla ihan jees nekin. Ja kauratyyny! Senhän sä voit ommella itse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän