Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpiko lahjaidea tuparilahjaksi?

Vierailija
08.02.2011 |

Rahat on tiukilla, mutta muistaa haluan siskontytärtä, joka muuttaa kotoaan pois. Ompelisin joko:

a) "Punaisenristin pussukan", johon tulisi sisään buranaa, panadolia, laastareita, haavanpuhdistusainetta, idealside vai mikä sen nimi lienee ym pientä...

b) ompelisin sukan mallisen pussukan (johon voi sitten aina kerätä likaiset sukat odottamaan pesua ettei aina löydy vain parittomia) ja pussukkaan laittaisin pesuhuone/wc tarvikkeita.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta b-vaihtoehto ehkä kuitenkin kivempi.

Vierailija
2/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eka lienee turha, monissa vuokrakämpissä on lääkekaappi valmiina.

Tokakin ehkä turha, koska jos ei ole tuollaista oppinut käyttämään jää se tarpeettomaksi."Kylkiäistavarat" varmaan toki tulis käytettyä

Itse ottaisin selvää lempiväristä tai sisustussuunnitelmista sen verran, että ompelisin vaikka astiapyyhkeitä ja patalappuja keittiöön, laudeliinoja, kauppakassin, esiliinan, lakanoita, tyynyliinoja tai jotain muuta mihin löytyis jo tarpeet vaikka itseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanon et a vaihtoehto. Jossain vaiheessa tulee kuitenkin tarvitsemaan jotain noista tavaroista/aineista, eivätkä yleensä ole ensimmäisenä listalla kun omaan kotiin muutetaan, ainakaan nuorilla. Niin että kun sillä veitsellä leikkaa sormeensa niin ihan kiva kun onkin se pussukka missä on puhdistusaine ja sidetarpeet :)

Vierailija
4/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan se olla, vaan paljonko siitä on iloa jos on tyhjä!

Vierailija
5/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yhdessäkään mun vuokrakämpässäni ole ollut lääkkeitä talon puolesta.

Vierailija
6/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeitä tarvitsee aina, tosi hyvä idea!(tää ehkä varastaa sen omaan käyttöön)

Vierailija
7/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne myös jotain "kivoja" laastareita sun muuta, eli vaiks Batman ja prinsessa laastareita, ja jos löydät vaikka kuvioidun ideal-siteen tai kantositeen, niin sellaset :)

Vierailija
8/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko, että lääkepussukka on tyhjä, tyttö reissaa paljon harrastuksen kanssa, joten vaikka lääkekaappi olisikin, pussi olisi kätevä matkoilla.

Sukkapussia ei taatusti ole oppinut kotonaan käyttämään, huoneensa oli aina kuin pommin jäljiltä. Jospa oppisi kuitenkin, en tiedä. :D

ap

Vierailija
9/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei huolehdi, että on sisältöä? Miten te ne lapsenne kasvatatte ja maailmalle lähetätte, jos ette tuollaista lapselle opeta tai asiasta muistuta muutettaessa?

Ajattelinkin ennemmin tuota ommeltavaa tuotetta, joka jää turhaksi, ehkä. Eipä tosiaan tullut mieleen, etteä joku muuttaa omilleen eikä osaa varautua tärkeillä tavaroilla.

Saattaahan se olla, vaan paljonko siitä on iloa jos on tyhjä!

Vierailija
10/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan ole noin täydellisiä että muistaisivat kaiken kertoa...Nyt kun mun lapseni on 7 niin voinkin alkaa kirjoittaa jo listaa siitä mitä tulevaan kotiinsa tarvitsee, sitten se ehkä olis täydellinen kun muuton aika tulee, reilun 10 vuoden päästä ehkä :)

Vierailija
11/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo onkin ihan hyvä pointti, jos tosiaan reissaa. Enpä osannut ajatella noin pitkälle, kun en tunne lasta kuten sinä.

Ehkäpä siinä tapauksessa tuo a, kalliimpia tarvikkeita suhteessa nuo lääkkeet ja laastarit, nuorelle isompi apu.

usko, että lääkepussukka on tyhjä, tyttö reissaa paljon harrastuksen kanssa, joten vaikka lääkekaappi olisikin, pussi olisi kätevä matkoilla.

Sukkapussia ei taatusti ole oppinut kotonaan käyttämään, huoneensa oli aina kuin pommin jäljiltä. Jospa oppisi kuitenkin, en tiedä. :D

ap

Vierailija
12/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä a on parempi ja kiva idea onkin!

Enpä ole kuullutkaan vuokrakämpästä jossa olisi lääkkeet valmiina.

Vierailija
13/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsesi on jopa oppinut itse sellaisen huomaamaan, mitä omassa kodissa tarvitaan. Ei se minusta nyt tainnu tosikkoa silti tehdä, jos ajattelen asiasta toisin kuin joku muu.

Kaikki ei vaan ole noin täydellisiä että muistaisivat kaiken kertoa...Nyt kun mun lapseni on 7 niin voinkin alkaa kirjoittaa jo listaa siitä mitä tulevaan kotiinsa tarvitsee, sitten se ehkä olis täydellinen kun muuton aika tulee, reilun 10 vuoden päästä ehkä :)

Vierailija
14/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mun mielestä aika tosikkomainen suhtautuminen, kun puhutaan ihan vaan tuparilahjasta :)

"No kuka muuttaa omilleen niin

ettei huolehdi, että on sisältöä? Miten te ne lapsenne kasvatatte ja maailmalle lähetätte, jos ette tuollaista lapselle opeta tai asiasta muistuta muutettaessa?" (Sori, copy-pastella vaan otin...)

Vierailija
15/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:n kysymykseen vastasin aivan muuta ja mielestäni ihan "normaalisti".

oli mun mielestä aika tosikkomainen suhtautuminen, kun puhutaan ihan vaan tuparilahjasta :)

"No kuka muuttaa omilleen niin

ettei huolehdi, että on sisältöä? Miten te ne lapsenne kasvatatte ja maailmalle lähetätte, jos ette tuollaista lapselle opeta tai asiasta muistuta muutettaessa?" (Sori, copy-pastella vaan otin...)

Vierailija
16/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kannatan A kohtaa! Vaikka olisi ihan fiksu tyttö, niin ei välttämättä muista apteekissa käydessä heti ostaa kaikkea tarvittavaa.

Ja aika kalliiksihan kodin perustaminen tulee, kun kaikki tuollaiset pikkujutut vessaharjasta leivinpaperiin joutuu ostamaan kerralla.

Vierailija
17/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä ihmiset ovat idearikkaita, pitäisi itsekkin tuollaista harrastaa, eikä aina niitä iittalan mariskooleja.

Vierailija
18/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(varastaa myös tulevaisuuden varalle muistilokeroon..)

Vierailija
19/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompelin, vain punainen risti enää puuttuu. Huomenna sitten pussukan kanssa apteekkiin, näkee vähän mitä kaikkea siihen mahtuu :D. Kiitti vastauksista ja idea kiertoon vaan :).

ap

Vierailija
20/26 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen palovammasuihketta yhdeksi tuotteeksi, jos budjetti vaan venyy. Jos ei ole tottunut kokkaaja tai leipuri se sun siskontyttös. Mun lapsen kaveripiirissä on noita näppinsäpolttaneita ollut useampi. Tai sitten ompele vielä ne patalaput lisukkeeksi :-)

T: 3 ja jotain muutakin olin

ompelin, vain punainen risti enää puuttuu. Huomenna sitten pussukan kanssa apteekkiin, näkee vähän mitä kaikkea siihen mahtuu :D. Kiitti vastauksista ja idea kiertoon vaan :).

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan