Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni ylipainoinen on jättänyt sokerin

Vierailija
08.02.2011 |

pois ja todennut se auttoi, paino laskee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kahvikupilliseen 2tl sokeria( juon n.2-4 kupillista/pv).Nyt siis ilman sokeria.Myös karkit ja suklaat olen tietoisesti jättänyt pois.Lisäksi rasvaa minimaalisesti leivälle (ennen reilusti) ja vain 1 viipale päällytettä(ennen 2-4).

Kuukaudessa lähtenyt tällä tavoin 6kg!!! Ihanan kevyt olo alkaa olla ja eilen ostin vaatteen,joka oli kokoa pienempi kuin viime aikoina:))

Vierailija
2/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisesti ylipainoinen. Olen kuitenkin huomannut, että ylimääräisistä kiloista pääsee suht. nopeasti eroon, kun jättää kokonaan pois suklaan, jätskin ja leivonnaiset ja syö muita lisättyä sokeria sisältäviä tuotteita vähän.

Muut elintavat olen pitänyt samana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laihdu. Ylipainoa on 30kg.

Liikuntaa olen lisännyt. Paino lähti nousuun.

Jätin pois pastan, perunan, jauhot. Paino nousee.

Mitähän jää vaihtoehdoiksi. Täyspaasto?

Vierailija
4/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laihdu. Ylipainoa on 30kg.

Liikuntaa olen lisännyt. Paino lähti nousuun.

Jätin pois pastan, perunan, jauhot. Paino nousee.

Mitähän jää vaihtoehdoiksi. Täyspaasto?

Vierailija
5/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn spinningissä ja kahvakuulausta harrastamassa. Ja olisi ihan kiva päästä näistä ihroista eroon :D

Nämä ovat tulleet ylensyönnillä ja aiemmin söin irtonameja. Irtiksiä en ole syönyt puolen vuoden aikana kuin pari kertaa. Muita herkkuja en hirveästi harrasta (paitsi jos marjarahka, jonka makeutan makeutusaineella, lasketaan niihin).

Mielestäni olen korjannut annoskokoja, lisännyt liikuntaa, juon enemmän vettäkin... lihon entisestään!! :D

Ja olen terve kuin pukki. Veriarvot, kolesteroli, kilpirauhasarvot ja kaikki on erittäin hyvät.

Vierailija
6/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn spinningissä ja kahvakuulausta harrastamassa. Ja olisi ihan kiva päästä näistä ihroista eroon :D

Nämä ovat tulleet ylensyönnillä ja aiemmin söin irtonameja. Irtiksiä en ole syönyt puolen vuoden aikana kuin pari kertaa. Muita herkkuja en hirveästi harrasta (paitsi jos marjarahka, jonka makeutan makeutusaineella, lasketaan niihin).

Mielestäni olen korjannut annoskokoja, lisännyt liikuntaa, juon enemmän vettäkin... lihon entisestään!! :D

Ja olen terve kuin pukki. Veriarvot, kolesteroli, kilpirauhasarvot ja kaikki on erittäin hyvät.

Se nimittäin kerryttää nestettä lihaksiin joten paino nousee.