Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muusikko odottajana

08.02.2011 |

Askarruttaa jo todella hyvissä ajoin, mutta koska olin viime raskauden aikana 10 vuotta nuorempi ja jaksavaisempi, niin enpä osaa edes ajatella loppuraskauttani!

Olen erään bändin solistina ja ollaan nyt jo sovittu raskausviikoille 34-36 keikkoja. Mietin vaan, kuinka todennäköistä on jaksaa enää 3x 45 minuuttia lavalla... Ja kuinka paljon se mahdollisen lapsen olemista häiritsee, jos ympärillä on pa-möykkää.. Tiedän toki, että kaikki odotukset ovat yksilöllisiä, mutta olen tässä vähän kahden vaiheilla miettimässä pitäisikö nuo jo sovitut keikatkin perua murheitta.. Enkä muuten ole mikään 60-kiloinen spurtti-sportti, joka toki edesauttaisi loppuraskaudenkin jaksamista ;)

Onko muita odottajia / odottaneita samassa tilanteessa? Äänentoistokeikat peruin jo totaalisesti, kun en millään voi seistä kesällä 3 vuorokautta pystymetsässä roudaamassa kitarakaappeja..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Itse tein viimeisen keikan vappuna, ja pirpana syntyi kesäkuun alussa. Hienosti meni, vaikka olikin vähän möykkää. Minusta tuntui, että vauvan synnyttyäkin, se rauhoittui musiikin kuuntelusta :) Itselläni tuo keskivaihe raskautta muutenkin oli ihanaa aikaa, eikä ollut ongelmia jaksamisessa - päin vastoin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla