Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vinkit nenässä olevan haavan parantamiseen

Vierailija
08.02.2011 |

Niistämisestä on tullut nenään ikävä haava, johon tulee rupi ja sitten se taas kohta repeää ja kierre on valmis. Bepanthenia olen siihen laittanut, mutta sekään ei tunnu auttavan riittävästi. Olisiko jollain joitain muita vinkkejä moiseen vaivaan? Niistämättäkään ei voi olla, kun se räkänoro huulen yläpuolella ei tunnu (eikä näytä) kivalle :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun ihmisiin, jotka eivät voi lähteä mihinkään ilman nenäliinaa. Ja etenkin flunssa-aikaan tuo haava yleensä johonkin päin nenää ilmaantuu. Paranee kyllä aikaa myöden, mutta kiristää aina välillä niin ikävästi. Antibioottikuurilla olen just.

Vierailija
2/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostuttaa nenän kuivia limakalvoja

Vierailija
4/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan raavi rupea irti. Aika auttaa.

Vierailija
5/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää limakalvot kosteina ja pehmeinä.

Tai voit huuhdella miedolla, haalella suolalioksella jos sinulla on sarvikuonokannu. Bepanthenia sitten yöksi, kyllä se paranee.

Vierailija
6/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee joskus herpes nenäänkin, etenkin flunssan aikana. Sitkaasti paraneva on.

Vierailija
7/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen.

Vierailija
8/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin hyvin todennäköisesti siinä on streptokokkibakteeri. Eli antibioottikuurille vaan.

Itsellänin viiden päivän Kefexin-kuuri hävitti haavan. Korva-, nenä- ja kurkkutautien erikoislääkäri määräsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan