Onko muita joiden mielestä Iina Kuustonen on ärsyttävän oloinen ihminen?
Siis yleensä en kenestäkään ärsyynny kovinkaan helposti, aiemmin ärsytyksen on saanut aikaan jonkun tekemä vääryys/tyhmyys, mutta nyt tuli televiossa eteen ihminen joka nosti ärsytyksen ihan tappiin jo pelkillä ilmeillä ja eleillä.
Eilen illalla luin ennen nukkumaan menoa uusinta Me Naisia ja ärsytys maximus iski kun aukaisin sivun jossa oli Iinan suuri nassukuva.
Mikähän tuossa sitten on?
Kommentit (50)
Siskonsa on paljon parempi näyttelijä, mutta jää aina Iinan varjoon.
Ei herätä minussa ärsyyntymistä, eikä muutakaan. Ainut näyttelijä joka ärsyttää on miitta sorvali. Ei tarvii edes miettiä mikä siinä ärsyttää.
Mua ärsyttää Jonna Järnefelt. Viimeisimmässä haastattelussa jonka luin kertoi syömishäiriöstään, taas. Ja sanoi siinä ettei koskaan ole ollut niin huonossa kunnossa että olisi tehnyt asiasta mitään numeroa. Silti olen viimeisen 15 vuoden aikana lukenut monta lehtijuttua jossa hän kertoo syömishäiriöstään, eikös se vähän ole numeron tekemistä? Saman asian länkyttäminen lehdissä vuodesta toiseen on rasittavaa, vrt raxu ja raxun elämäntapamuutos ( jota edelsi julistaminen kuinka on ylpeä kurveistaan eli huomattavasta ylipainostaan)
Minä aloin ärsyyntymään vasta kun se tissien esittely oli jatkuvaa ja räikeetä (veikkaan että olen vaan kateellinen).
Viivasuu. Sille tulee 40v hirveet pystyrypyt ylähuuleen. Ja tommosia keskinkertaisia sievistelijöitä ne on kaikki nykyteatterikorkean kasvatit.
Muistakaahan katsoa, tänään nähdään Iinan paljaat rinnat.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288756914019.html?pos=ok-nln
Näyttelijä Iina Kuustonen esiintyy keskiviikkona alkavan draamasarjan avausjaksossa rinnat paljaana.
TV2:lla alkaa keskiviikkoiltana uusi, sairaalaan sijoittuva draamasarjaSyke.
Syke TV2:lla tänään keskiviikkona klo 21.
Jos vanhempi tai sukulainen on "julkkis", on todella vaikeaa karistaa tuon henkilön leima pois ja luoda uraa omana itsenään. Lahjakkuus musiikkiin, teatteriin tai kuvataiteisiin on perinnöllistä sekä geenien että kasvatuksen tulosta. Toiset haluavat lähteä mahdollisemman kauas tuosta valokeilasta ja toiset yrittävät silti luoda uraa omilla teoilla. Jos lakattaisiin vertaamasta sukulaisiin ja annettaisiin tasavertainen mahdollisuus myös julkkisten lapsille pärjätä valitsemallaan uralla? Kateus ei kaunista ketään, eikä pilkkaaminen nosta haukkujaa yhtään ylemmäs. Iinalla on mielestäni ollut riittävästi huumorintajua leikitellä oman isänsä kuuluisuudella, pisteet siitä!
Todella,todella raivostuttavan ärsyttävä!