Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden mielestä Iina Kuustonen on ärsyttävän oloinen ihminen?

Vierailija
08.02.2011 |

Siis yleensä en kenestäkään ärsyynny kovinkaan helposti, aiemmin ärsytyksen on saanut aikaan jonkun tekemä vääryys/tyhmyys, mutta nyt tuli televiossa eteen ihminen joka nosti ärsytyksen ihan tappiin jo pelkillä ilmeillä ja eleillä.

Eilen illalla luin ennen nukkumaan menoa uusinta Me Naisia ja ärsytys maximus iski kun aukaisin sivun jossa oli Iinan suuri nassukuva.

Mikähän tuossa sitten on?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku laulaja?

Vierailija
22/50 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän tuntuu suloiselta, empaattiselta ja lahjakkaalta. Tekisi mieli laittaa taskuun mukaan. Ja todellakin olen heteronainen. Kiinnostaisi tietää, miten ne näkemänne roolinsa ovat vaikuttaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei ole tippaakaan ärsyttävä. Vaikka on superkaunis, niin ei ole ollenkaan "pelottava." Ja vaikka on lahjakas, ei korosta tai tyrkytä itseään. Vilpittömän oloinen.

Vierailija
24/50 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iinahan on nuori ja kaunis, mikäs sen ärsyttävämpää?

Ja vielä juuri niillä ominaisuuksilla, joita ajattelinkin. Yllättävää kyllä, tää tuli vasta kuudennessa viestissä.

Vierailija
25/50 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan mukavan oloinen tyttö, ei ollenkaan kylmän oloinen tai tyhmä. Tosin en ole kauheasti nähnyt rooleissa.

Vierailija
26/50 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta harvinaisen herttaiselle vaikuttava nuori nainen. Ja fiksulle!

Vierailija
27/50 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskipisteenä, tahtoo aina olla se hymyttyttö ja porukan aurinko.

Teennäinen ja ärsyttävä!

Vierailija
28/50 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö iskän julkisuus olisi edesauttanut tytön pääsyä viihdealalle. Mielestäni Iina on hirvittävän keskinkertainen ja tylsä.

Vierailija
29/50 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen silmät on jotenkin HUI ja se zui hing "pilasi" sen tyystin. Mun mielestä se ei ollu hyvä, vaan ärsyttävä hahmo, jonka näen nyt koko ajan siinä tyypissä. Yök!

Vierailija
30/50 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen silmät on jotenkin HUI ja se zui hing "pilasi" sen tyystin. Mun mielestä se ei ollu hyvä, vaan ärsyttävä hahmo, jonka näen nyt koko ajan siinä tyypissä. Yök!

Vierailija
31/50 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on liikaa aikaa ja energiaa, koska voit käyttää sitä ärsyyntyäksesi ventovieraasta ihmisestä. Olen kade! En tunnistaisi Iina Kuustosta vaikka hän löisi minua halolla päähän (jolloin hän tietty ärsyttäisi minua kyllä).

Katso parempia televisio-ohjelmia, hanki parempaa luettavaa. Kyllä se ärsytys siitä sitten ... :)

Vierailija
32/50 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut helpolla haluamansa eikä ole kokenut suuria vastoinkäymisiä. Ehkä se ärsyttää ihmisiä?

Vierailija
33/50 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei ole mitenkään erityisen kaunis. Liika meikki tekee hänestä suttuisen oloisen. Mutta vähemmällä meikkauksella voisi olla hyvännäköinenkin, sitä en kiellä.

Ja näyttelijänlahjat..musta hänellä on aina samat ilmeet ja puhetyyli, eli ei kovin..öö..lahjakas.

Mutta tämä on vain minun mielipiteeni, muilla on oikeus omaansa. ;)

Vierailija
34/50 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iina kuustonen on maailman kaikkeuden ärsyttävin ihminen ketä tiedän.Eikä osaa edes näytellä.Vihann sitä ihmistä!

Vierailija
35/50 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
36/50 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/50 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 07:52"]

Tapasin hänet viikonloppuna ja on mukava ja aito. Ette kai arvostele ihmistä hänen rooliensa kautta?

[/quote]

No totta helvetissä näyttelijää arvostellaan sen roolien ja roolisuoritusten perusteella. Sama kuin sanoisi ettei laulajaa saa arvostella sen laulusuorituksista ja musiikista. Tai puoluetta sen harjoittamasta politiikasta tai...

Vierailija
38/50 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 03:13"]

Tapasin hänet viikonloppuna ja on mukava ja aito. Ette kai arvostele ihmistä hänen rooliensa kautta?

[/quote]

No totta helvetissä näyttelijää arvostellaan sen roolien ja roolisuoritusten perusteella. Sama kuin sanoisi ettei laulajaa saa arvostella sen laulusuorituksista ja musiikista. Tai puoluetta sen harjoittamasta politiikasta tai...

[/quote]

Nii mut tos sanottiiki et ihmistä eikä näyttelijää.

Vierailija
39/50 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2011 klo 09:16"]hän ei ole tippaakaan ärsyttävä. Vaikka on superkaunis, niin ei ole ollenkaan "pelottava." Ja vaikka on lahjakas, ei korosta tai tyrkytä itseään. Vilpittömän oloinen.
[/quote]

Ai ei yhtään tyrkky? Mitäs muutakaan esim.iltalehdessä olleessa uutisessa? Hohhoh, näytänkö tissit? Olen Iina Kuustonen ja mul on tissit tissit tissit :D ja juu, en ole kade, turha vetää sitä korttia. T. Nimimerkki itellä isommat :)

Vierailija
40/50 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 03:58"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 03:13"]

[/quote]

[/quote]

Nii mut tos sanottiiki et ihmistä eikä näyttelijää.

[/quote]

Näyttelijää voi ihmisenä arvostella myös sen roolivalintojen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi