Onko muita joiden mielestä Iina Kuustonen on ärsyttävän oloinen ihminen?
Siis yleensä en kenestäkään ärsyynny kovinkaan helposti, aiemmin ärsytyksen on saanut aikaan jonkun tekemä vääryys/tyhmyys, mutta nyt tuli televiossa eteen ihminen joka nosti ärsytyksen ihan tappiin jo pelkillä ilmeillä ja eleillä.
Eilen illalla luin ennen nukkumaan menoa uusinta Me Naisia ja ärsytys maximus iski kun aukaisin sivun jossa oli Iinan suuri nassukuva.
Mikähän tuossa sitten on?
Kommentit (50)
Ja hän tuntuu suloiselta, empaattiselta ja lahjakkaalta. Tekisi mieli laittaa taskuun mukaan. Ja todellakin olen heteronainen. Kiinnostaisi tietää, miten ne näkemänne roolinsa ovat vaikuttaneet.
hän ei ole tippaakaan ärsyttävä. Vaikka on superkaunis, niin ei ole ollenkaan "pelottava." Ja vaikka on lahjakas, ei korosta tai tyrkytä itseään. Vilpittömän oloinen.
Iinahan on nuori ja kaunis, mikäs sen ärsyttävämpää?
Ja vielä juuri niillä ominaisuuksilla, joita ajattelinkin. Yllättävää kyllä, tää tuli vasta kuudennessa viestissä.
On ihan mukavan oloinen tyttö, ei ollenkaan kylmän oloinen tai tyhmä. Tosin en ole kauheasti nähnyt rooleissa.
Minusta harvinaisen herttaiselle vaikuttava nuori nainen. Ja fiksulle!
keskipisteenä, tahtoo aina olla se hymyttyttö ja porukan aurinko.
Teennäinen ja ärsyttävä!
etteikö iskän julkisuus olisi edesauttanut tytön pääsyä viihdealalle. Mielestäni Iina on hirvittävän keskinkertainen ja tylsä.
sen silmät on jotenkin HUI ja se zui hing "pilasi" sen tyystin. Mun mielestä se ei ollu hyvä, vaan ärsyttävä hahmo, jonka näen nyt koko ajan siinä tyypissä. Yök!
sen silmät on jotenkin HUI ja se zui hing "pilasi" sen tyystin. Mun mielestä se ei ollu hyvä, vaan ärsyttävä hahmo, jonka näen nyt koko ajan siinä tyypissä. Yök!
sulla on liikaa aikaa ja energiaa, koska voit käyttää sitä ärsyyntyäksesi ventovieraasta ihmisestä. Olen kade! En tunnistaisi Iina Kuustosta vaikka hän löisi minua halolla päähän (jolloin hän tietty ärsyttäisi minua kyllä).
Katso parempia televisio-ohjelmia, hanki parempaa luettavaa. Kyllä se ärsytys siitä sitten ... :)
on saanut helpolla haluamansa eikä ole kokenut suuria vastoinkäymisiä. Ehkä se ärsyttää ihmisiä?
hän ei ole mitenkään erityisen kaunis. Liika meikki tekee hänestä suttuisen oloisen. Mutta vähemmällä meikkauksella voisi olla hyvännäköinenkin, sitä en kiellä.
Ja näyttelijänlahjat..musta hänellä on aina samat ilmeet ja puhetyyli, eli ei kovin..öö..lahjakas.
Mutta tämä on vain minun mielipiteeni, muilla on oikeus omaansa. ;)
iina kuustonen on maailman kaikkeuden ärsyttävin ihminen ketä tiedän.Eikä osaa edes näytellä.Vihann sitä ihmistä!
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 07:52"]
Tapasin hänet viikonloppuna ja on mukava ja aito. Ette kai arvostele ihmistä hänen rooliensa kautta?
[/quote]
No totta helvetissä näyttelijää arvostellaan sen roolien ja roolisuoritusten perusteella. Sama kuin sanoisi ettei laulajaa saa arvostella sen laulusuorituksista ja musiikista. Tai puoluetta sen harjoittamasta politiikasta tai...
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 03:13"]
Tapasin hänet viikonloppuna ja on mukava ja aito. Ette kai arvostele ihmistä hänen rooliensa kautta?
[/quote]
No totta helvetissä näyttelijää arvostellaan sen roolien ja roolisuoritusten perusteella. Sama kuin sanoisi ettei laulajaa saa arvostella sen laulusuorituksista ja musiikista. Tai puoluetta sen harjoittamasta politiikasta tai...
[/quote]
Nii mut tos sanottiiki et ihmistä eikä näyttelijää.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2011 klo 09:16"]hän ei ole tippaakaan ärsyttävä. Vaikka on superkaunis, niin ei ole ollenkaan "pelottava." Ja vaikka on lahjakas, ei korosta tai tyrkytä itseään. Vilpittömän oloinen.
[/quote]
Ai ei yhtään tyrkky? Mitäs muutakaan esim.iltalehdessä olleessa uutisessa? Hohhoh, näytänkö tissit? Olen Iina Kuustonen ja mul on tissit tissit tissit :D ja juu, en ole kade, turha vetää sitä korttia. T. Nimimerkki itellä isommat :)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 03:58"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 03:13"]
[/quote]
[/quote]
Nii mut tos sanottiiki et ihmistä eikä näyttelijää.
[/quote]
Näyttelijää voi ihmisenä arvostella myös sen roolivalintojen perusteella.
joku laulaja?