Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehelle lahjaksi? Aiheena voisi olla rakentaminen, sillä tontti on jo hankittuna.

Vierailija
07.02.2011 |

Tontti on valmiina ja taloa suunnitellaan. Miehellä on pian synttärit ja ajattelin, että voisin kenties jotain sellaista tarpeellista ostaa, jota tarvitsemme tulevassa taloprojektissa.

Olisiko kellään mitään hyviä ideoita n. 30-70€ lahjaksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko rahalla" + Leevi & the Leavingsin cd.

Vierailija
2/12 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina tarpeellinen ja kestää pitkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvakengät... Kypärä voi olla jo vähän liioiteltua. Mutta jotain työturvallisuusstaffia.

Vierailija
4/12 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa Rakennustietosäätiön kirjakaupasta.

Vierailija
5/12 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kun ukkosi tois sulle lahjaksi mopin ja silitysraudan. Mieti nyt! =D

Vierailija
6/12 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

linnunpönttöön. Linnut laulelee jo. Ja se on hyvä aloittaa rakentamisen harjoittelu pienestä..

Vierailija
7/12 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka Tallinnaan teille kahdelle tai vaikka Formulakisoihin Unkariin tai jotain muuta matkaa budjetista riippuen. Jossakin vaiheessa on hyvä käydä jossakin poissa ja ladata pattereita. Varsinkin, jos itse rakentaa paljon. Voi olla vaikka viikonloppu hotelliyöllä + teatteriillallislipun kanssa, jossakin missä on asuntomessutkin kesällä. Pääsee samalla reissulla sinne.

Tai sitten jos jotain tärkeää rakentamiseen liittyen, niin turvakumisaappaat ja kypärä. Kumisaappaissa on raudoitettu kärki. Laita onnittelukorttiin vaikka, että rakastat miehesi varpaitakin. :)

Vierailija
8/12 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppo. Panu Kailan Talotohtori kirja. Maksaa 45 e.

Vierailija
9/12 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole matkalle hennonut rakentamisen välissä lähteä.

Sen sijaan niskansa ja hartiansa ovat aina jumissa rakentamisen jäljiltä, joten jos miehesi ei kammoa hierojaa, niin osta sarjalippu sellaiselle.

Vierailija
10/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat ovat innoissaan rakentamisesta, joten en usko miehen ainakaan nokkiinsa ottavan raksavälineiden hankkimisesta. Päin vastoin. On jo hehkuttanut kuinka saa hankkia kaiken näköisiä tarpeellisia työkaluja.

En minäkään pahastuisi jos saisin kypärän, lapion tai vaikka remppahaalarin. Mopista pahastuisin :)

ap

Vierailija
11/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasloden impulssinaulaimen.

Yhtenä jouluna ostin DeWaltin kunnon akkuporakoneen.

Nyt oon miettiny jos viimeistelynaulaimen homamis tai jotain muuta mitä on haaveillut pitkään.

Mä oon saanut monitoimikoneen ja se oli ehdottomasti huippu lahja. Oon toivonu crosstraineria tai kuntopyörää enkä ikinä aattelis että ne on sen takia että mies haluis mun laihduttavan. Samoin monta vuotta oon odottanu joko saisi robotti imurin.

Ehkä me ollaan niin maanläheisä ihmisiä eikä tarvita mitään turhanpäiväsia juttuja että ollaan pirun ilosia kun saadaan sitä mitä tarvitaan.

Vierailija
12/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukkaset

Ja kirves :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän