Ja TAAS on meiltä varastettu
vaate. Minä tyhmä laitoin lapselle hoitoon kauniin puseron. Siis sellaisen joita harvoin löytyy ja oli sillä hintaakin. Tykkään käyttää lapsilla kauniita käyttövaatteita arkenakin.
Ja TAAS se pöllittiin päiväkodissa. Tiedän että se jäi sinne yksi päivä ja nyt sitä ei enää löydy. Lapsen lokeroon se jäi ja nyt sitä ei siinä enää ole.
PRKL että ihmisten pitää varastaa kaikki. Ja ei tosiaan ollut eka kerta. Viimeksi lähti ulkoilupuvun housut.
Kommentit (9)
voiko sellaista vaatia? Onko joku vaatinut tai saanut korvauksia kadonneista tavaroista? Kun kyse on kuitenkin toisen vanhemman tekemästä varkaudesta?
Mua vain niin korpeaa, kun kerrankin löysin mahtavan makeat paidat joista lapset pitävät niin eikös samantien se pidä pölliä. Että ottaa päähän. Eikä niitä enää ole siellä kaupassa.
ap
mutta kysy, onko siellä kameraa. Pyydä hoitajia myös tarkkailemaan, ilmestyykö sellainen jonkun päälle.
nimikoitua vaatetta. Huomautin asiasta päiväkodissa ja kun ei niitä etsinnöistä huolimatta löytynyt, päiväkoti maksoi meille uudet.
Meidän lapsi oli vuoropäiväkodissa ja vaatteet hävisivät saman päivän aikana. Kun tulin illalla lasta hakemaan, lokerosta puuttui vaatteita. Eli lainakamppeissa piti kotiutua.
Ei ollut erikoisen kalliita vaatteita mutta uusia ja siistejä. Itsetehdyt sukat ja lapaset, kypärämyssyjä, neuletakki, collegehousut jne ja meillä oli rahasta aika tiukkaa.
Meillä on hävinnyt joitakin vaatteita kun lapset ovat itse niitä ottaneet kuivauskaapista.
Hoitajille kun olen maininnut, ovat kyselleet niiltä perheiltä joilla on samanlaisia. Ja melkeinpä kaikki ovat palautuneet.
On meillekin joskus tullut vieraita vaatteita pk:sta (joku laittanut lasten reppuihin), mutta ne olen vienyt aina takaisin kun olen huomannut erehdyksen.
Minkälaisessa päiväkodissa tapahtuu ihan suoranaisia varkauksia? Ymmärsin ettei ap:n tapauksessa ole kyse vahingoista :(
mut mun mielestä melkoista huolimattomuutta myös ap:lta. "se jäi sinne yks päivä".
Jos vaate on kerran erityinen ja kallis, niin eipä kannattaisi jättää sitä lojumaan päiväkotiin vaan viedä päivän päätteeksi kotiin.
mut mun mielestä melkoista huolimattomuutta myös ap:lta. "se jäi sinne yks päivä".
Jos vaate on kerran erityinen ja kallis, niin eipä kannattaisi jättää sitä lojumaan päiväkotiin vaan viedä päivän päätteeksi kotiin.
Ei ihme, että vaatteita katoaa, jos tämä on ihmisten moraalin taso.
Meillä ainakin pojalla vaihtovaatteet lokerossa. En todellakaan jaksa raahata jokapäivä edes takaisin jos ei ole vaihtovaatteita tarvinnut. Ja KAIKKI lapsen vaatteet ovat siistejä ja maksettu rahalla. En käytä lapsella ryysyjä siksi, että vaarana varastaminen.
Uskon, että kaikki katsovat lapsiamme ja ihmettelevät kun ei ole viimesen päälle vaatteita, mutta ei ole enää. Minä olen oppinut, että nimikoidut vaatteet/kengät lähtevät kävelemään, eikä niitä koskaan saa takaisin. Minä vein lapset hoitoon, ja illalla kun isä haki, niin ei tiettyjä vaatteita enää löytynyt. Eipä löytyneet enää, vaikka kyseltiin.
Joten nyt ei ole enää kauneimmat päällä päiväkodissa vaan kotona.
saako raiskata, jos nainen kulkee ilkosillaan kadulla? No ei saa ei, muttei kuitenkaan kannata itse tieten tahtoen provosoida. Et varmaan jätä ulos lähtiessä kodinkaan ovea auki? Eihän sieltäkään saa varastaa, vaikka mahdollisuus onkin. Aika harva varmaan lähtee totakin kokeilemaan.
Kyllä meilläkin tytöllä oli varavaatteet lokerossa, mutta kuten sanoin, kannattaako niitä itselleen tärkeimpiä ja kalliimpia vaatteita jättää sinne päiväkotiin?
Mä en antaisi asia olla.